Life Bite #9 Cikgu Jaja mabuk

on Thursday, January 30, 2014

Assalamualaikumm

hyeeeeeee jaja is back! hehe

tahjuk entry tak menahan, cikgu Jaja mabuk???

rasanya berbulan bulan jaja tak hupdate entry. kasihan blog ku ini.

tapi apakan daya. Jaja mabuk teruk bila bukak laptop since Jaja dapat tahu yang Jaja pregnant! siries. pening2 nak muntah nak pitam semua. ehh..

PREGNANT!!! wahahaaa..clap clap.rasa nak lompat tinggi2 :)


Alhamdulillah..genap sebelas bulan honeymoon, akhirnya Allah kurniakan Jaja rejeki di saat Jaja tak sangka2 akan dapat waktu tu. 

sekarang usia kandungan sudah 6 bulan.. alhamdulillah mabuk beransur hilang.  walaupun kadang2 tu mai jugak mabuk sampai saat nie.. :p

pelan2 jaja login blog dan alhamdulillahhhh Jaja sedang menype sekarang! :) 

kalau nak cerita bab kehamilan memang panjanggg..tapi tu lah, banyak cerita disebalik susah payah Jaja dan suami dalam usaha mendapatkan zuriat naturally..

byk kali try mcm2 rawatan. urut2 pn dh byk kali.. 

hampir hampir Jaja give up memang ingt diri sendiri yang tak subur. dan memang Allah masih nak menduga Jaja dan suami. walaupun suami,  family dan doktor yg Jaja consult sentiasa meyakinkan Jaja yang semua nie urusan Tuhan..belum ada rejeki katanya

Nak dijadikan cerita, Jaja ada pergi berurut dengan kawan mak Jaja.. masa berurut seriously best! TAK sakit pon. sejuk je hati bila dgr makcik tu mulakan urut dgn basmalah dan doa yang jelas yang Jaja mafhum ertinya.

once, makcik tu tekan pusat Jaja, katanya: alhamdulillahh..ada nadi nie..

Jaja pun tanya, nadi apa??

katanya, Jaja takde masalah untuk hamil..cuma banyakkan bersabar..bangun malam..makan makanan yang sihat! 

but then tiba2 jaja terdetik nak try satu PRODUCT nie... dan tak lama lepas tu Jaja pregnant! Alhamdulillah..bukanlah ia kuasa makcik tadi mahupun product tersebut melainkan kehendak dan Izin Allah SWT :) product tu hanyalah jalan yang Allah gerakkan sebagai penyebab yang nyata. 

haaa..sesiapa yang nak tahu product apa nanti Jaja post pada up coming entry :) bubbyee nak berehat sekejap, baby nie gerak gerak ke kiri je lagi tadi :p
Ranking: 5

{ 0 Comments... read them below or add one }

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Daisypath Anniversary tickers
lb1f.lilypie.com/TikiBlogger.php/eHUP
 
© Corat.Coret.Cikgu™ | All Rights Reserved
D.I.Y Themes ByBelajar SEO