SISTEM PERTUKARAN GURU e-gtukar | Allah, permudahkanlahhhh

on Monday, March 11, 2013

Bismillah

2, 3 menjak nie jaja sibuk membuat pemerhatian

mengenai apa?? mengenai pertukaran guru. maklong lahhh laki i kerja jauh kat sabah nuu..

cot cet cot cet sana sini tanya kawan kawan pokcik mokcik sekalian alam, bagaimanakah prosedurnya

gugel sana gugel sini

 

zoom sikit meh :p
tengok tu...statistik guru yang yang memohon masuk dan memohon keluar
ish ish..
yang nak keluar dari johor 2k! yang nak masuk johor cuma 500++.
oh semoga peluang laki aku cerahhh 
yang nak keluar dari sabah pon boleh tahan ramai..laki i yang ke 1179 la kot
ramai bebenor 
Allah..permudahkanlah urusan pertukaran nie..sian jaja ni ya Allah 


gugel punya gugel.

cari tarikh tutup permohonan. cari tarikh buka permohonan. acaner pulak nak memohonnyer

sibuk memanjang si jaja nie.adohaii :p

padahal laki dia senyap senyap dah setelkan isi e-gtukar tu. pap! tepuk dahi senirik. aparra :p


Ranking: 5

{ 6 Comments... read them below or add one }

afzalsukasuki said...

ala cikgu, biarlah jauh di mata dekat di hati kikiki..

moga2 Allah permudahkan segala urusan ye :D

amiinn :)


March 12, 2013 at 7:59 AM
Dkna Abza said...

teringat kes member cikgu kat sarawak..makan tahun jugak baru dapat tukar sini..


March 12, 2013 at 4:05 PM
Cikgu Ma said...

ja, aku try nak register..kena tendang la..awat eh? mmg dorang kick-out kot kalo guru interim ni


March 12, 2013 at 6:40 PM
dee said...

haha.. setuju. kadang kita sibuk lebih, dia dah setel dah. sabo jela.

moga dimudahkan :)


March 12, 2013 at 6:54 PM
azizah :) said...

kawan jijah yg suami dia cikgu kat sarawak apply banyak kali xdapat2 gak masuk semenanjung kak..susah kot..

tapi mudah2an suami kak jaja ada rezeki tukar ke sini.. dekat la kan kak.. seksa jauh2 ni..huhu


March 15, 2013 at 8:28 PM
Tedi said...

ikut bidang kot.. dengar kata Johor nak ramai ustaz/ustazah?


July 25, 2013 at 12:12 PM
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
lb1f.lilypie.com/TikiBlogger.php/eHUP
 
© Corat.Coret.Cikgu™ | All Rights Reserved
D.I.Y Themes ByBelajar SEO