Jom tutup aurat

on Wednesday, January 9, 2013

bismillah

ntah apa yg berkecamuk

risau sbenarnya dengan qiamat yang semakin banyak tanda tanda kemunculannya

Allah..ntah aku tergolong dalam jenis bagaimana

baik kah? atau buruk kah?

Allah..

setiap kali melihat di luar..masih ramai yang tak hingin menutup aurat

saya risau. risau kalau di dalam hati ni terbit riak. riak kerana merasa diri lebih baik dari mereka

Astaghfirullah..jahannam syaiton

saya lagi takut ntah bagaimana saya di akhirat nanti

kasihan suami saya..kasihan mak dan abah saya..
mereka juga bakal saya heret sama ke neraka.

Allahu robbi..

cer tengok batrisyia kat atas, sangat sejuk hati saya. sangat comel. shes` only 2 years old. tapi kalau dipakaikan shawl, dia tak mahu tanggalkn.

begitu akhlaknya. akhlak yang terzahir tanpa paksa mahupn dibuat buat. Allah..molek sungguh laa..

peringatan buat jaja dan rakan rakan wanita sekalian, jom tutup aurat dengan sempurna

sebab...

itu je pon ujian kita kat dunia nie..taat perintah Allah, Rasul dan suami, insyaAllah kat akhrat kita pimpin tangan sama sama dengan suami ke jannah..hiks ;-)

psssttt..bila dah nikoh nie..menutup aurat rasanya maruah suami turut terjaga.ehceh :)

okey bohh..assalaamualaikum :)

Published with Blogger-droid v2.0.9
Ranking: 5

{ 4 Comments... read them below or add one }

afzalsukasuki said...

ada anak kawan abah afzal, 2tahun.pantang dengar azan.. terus cari sejadah (sembahyang cara dia la)

kalau keluar jenjalan, pantang jumpa surau atau masjid (bangunan berkubah) mesti nak kena singgah solat.kalau tak dia menangis2

untung kan ada anak macamni


January 10, 2013 at 1:54 PM
Remy hazza said...

comel nya...... semoga membesar menjadi anak yg solehah.....


January 20, 2013 at 4:51 PM
Ayie Abas said...

ahah...anak jaja nanti tentu cute mcm tu...:)


January 25, 2013 at 9:05 AM
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
lb1f.lilypie.com/TikiBlogger.php/eHUP
 
© Corat.Coret.Cikgu™ | All Rights Reserved
D.I.Y Themes ByBelajar SEO