Penangan premium beautiful

on Monday, January 30, 2012


بسم الله الرحمن الرحيم

Assalamualaikum and hye everyone..


x tau nak mula menules macam mana..hehe..

ermm..pokoknya..aku pengguna premium beautiful nie.. so far..alhamdulillah..selesa sangat2..sakit belakang berkurang..tidur lena..selera makan macam biasa..tak la kenyang sepanjang hari..cuma kerap haus..

hari kedua membalut badan dengan 'beautiful' nie, aku muntah muntah berterusan selama 2 hari..spoil mood~ habes muntah-muntah, demam datang 3 hari.. sakit segala sendi..suhu meningkat, disertai dengan pakej batuk dan selsema yang awesome. heh

xpe..aku jalani hidup yang sukar dengan tabah! keke.. tapi memang laa..kena susah dulu sebelum senang. 

err..tapi kenapa kau mengada-ngada pakai beautiful ni jaja???? nak jaga badan macam mana lagi??? 

hehe..the fact is that, aku ingin hidup yang sihat..aku takde sakit kronik, tapi ada laa ketidakselesaan dalam tubuh badan..seperti susah nak tidur, stress, sakit belakang, pening-pening morningsickness  aku tak obses nak menguruskan badan, aku cuma nak rasa sihat! 


korset premium beautiful nie ada quality brand and satisfaction.. memang bebenang yang dijahit berfungsi untuk merawat kepelbagaian kes kesihatan terhadap wanita seperti kanser rahim dan payudara..bukan untuk ramping jerr.. 

so, apa lah kiranya kalau aku mencuba sesuatu yang mampu menggungguli kewanitaan kita..cecey.. :p bukannya apa, bila badan rasa tak sedap, buat kerja pon xseronok..takde mood orang kata.. nak solat pon x best je rasa.. 

kepada pakcik pakcik, abang abang sekalian..kalau sayang isteri anda, cubalah hadiahkan sepasang premium beautiful corset ini..pasti si isteri sengeh sampai ke tempat tidur..kata nak isteri badan solid..kekeke..melabur sikit untuk kesihatan berpanjangan tak apa kan.. kalau aku dah bersuami boleh la paw seribu dua  tak guna sayang duit, tapi badan sakit..tak nikmat gitu..orang kata hidup biarlah live to the fullest! ^__~

ok, selamat ber'beautiful' jaja~ :)




pssttt..kalau sang lelaki ikhlas terhadap teman hidupnya..takkan dia pertikaikan tubuh badan kita kan.. :)






Ranking: 5

{ 2 Comments... read them below or add one }

Ayie Abas said...

cikgu jaja..wanita perlu jaga kesihatan dan tubuh badannya selain utk kesihatan juga bagi yg telah berumahtangga mesti laa utk suaminya. suami mana yg x suka tgok isteri kesygan cantik kan? ^__^

wahhh...jaja dah tambah slim laa skrg eh? :P


January 30, 2012 at 10:08 PM
aliza said...

akak pun pakai beautiful..

beli full set tapi yg akak pelik bila pakai bengkung,.. perut akak gatal2 sampai melecet keliling perut so akak stop lae,.. macam mana nak buat, akak boleh mintak tukar ke, beli rasanya br nak masuk bulan kelima... tapi lebih banyak tersimpan drpd dipakai...


January 31, 2012 at 4:43 PM
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Daisypath Anniversary tickers
lb1f.lilypie.com/TikiBlogger.php/eHUP
 
© Corat.Coret.Cikgu™ | All Rights Reserved
D.I.Y Themes ByBelajar SEO