Senyum

on Wednesday, February 1, 2012


بسم الله الرحمن الرحيم

Assalamualaikum and hye everyone..



سـبـכـان مـن جَـعـلَ الإبـتـسـامـﮧ عَـمـلُ نُـؤجَـر عَلـيـﮧ فـے ديـنـنـا



Maha Suci Allah yang menjadikan senyuman itu satu amalan yang diberikan pahala


dengannya, yang ada dalam agama kita


jadi, jangan lupa untuk senyum!
^__^


Ranking: 5

{ 14 Comments... read them below or add one }

ghost writer said...

aku tengah bersenyum..

can u see it? :)


February 2, 2012 at 12:16 AM
Cikgu Ma said...

jaaa....aku tujukan senyuman ni kat kau yea... (",)


February 2, 2012 at 8:18 AM
Mohd Norafzal said...

senyum jaja..alo lo tiutnye diew :P


February 2, 2012 at 10:16 AM
Ayie Abas said...

senyum sedekah paling mudah tanpa keluar apa2 belanja...hanya gerak kan saja otot2 di wajah....^_-^


February 2, 2012 at 2:52 PM
aswadz said...

senyum. tak perlu kata apa2.


February 3, 2012 at 1:08 AM
~SaL IjOu~ said...

walo dlm hati x senyum, bibir tetap cuba bersenyum~ ;)


February 3, 2012 at 6:31 AM
khairul said...

untungkan umat islam..senyum pon dpt pahala


February 3, 2012 at 8:01 PM
riekayla said...

tak susah pun nak senyum ye kan... :-)


February 4, 2012 at 1:38 PM
Saddila said...

kalau dila jumpa kak jaja depan2 nnt dila nk senyum sentiasa je :))))) hihii


February 4, 2012 at 1:47 PM
AzwanRamli said...

Smile is sadaqah....yes ,nice one.


February 4, 2012 at 4:01 PM
xila riston said...

senyum xpelu kata apa2~


February 4, 2012 at 4:13 PM
cik kiwi's said...

ibtisam da'iman...:)


February 4, 2012 at 4:53 PM
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
lb1f.lilypie.com/TikiBlogger.php/eHUP
 
© Corat.Coret.Cikgu™ | All Rights Reserved
D.I.Y Themes ByBelajar SEO