KENALI DIRI SAYA BERSAMA PUTERI KASIH

on Wednesday, October 26, 2011



بسم الله الرحمن الرحيم

Salam and hye semua

hoho..jaja kena tag dengan cikgu bada untuk join segmen  KENALI DIRI SAYA BERSAMA PUTERI KASIH. dah berkurun i tak join segmen2 nie. tapi tak apelah..sekurang-kurangnya dapat merapatkan lagi persahabatan kita antara blOggers! supaya bertambah erat, berganda ketat..ye dak?? heh. indirectly kamu semua dapat juga mengenali jaja si cikgu bam bam nie..ekeke. thanks puteri :)



1) Jika saya memegang watak karakter kartun saya ingin sekali menjadi usagi sailormoon. wink*. boboy boy pon aku layan sekarang.ekeke
2) Saya ingin sekali bertemu dengan arwah abah :) xpuas jumpa dalam mimpi
3) Binatang yang paling saya takuti adalah ikuh (tikus)
4) Saya teringin bercuti ke Turkey..it's such awesome..dengan keindahan Istanbul,menjamah bau angin Istanbul yang bertiup antara masjid Othmaniyyah dan tembok Kostantinopel...menikmati kelam-kelam cahaya subuh di Masjid biru..duduk-duduk di suatu sudut yang tenang menghadap Selat Bosphorus..menjamah ikan bakar segar di EminOnu..uhh sungguh2 meragut separuh jiwa untuk ke sana.. sudah jaja! sudah!!cukup2lah kamu berangan!!~~ hek hek

5) Lagu yang paling saya minati adalah..err.not so sure.semua aku layan kot. currently layan lagu-lagu lama seperti nyanyian dari medicine.cool kan.. :p
6) Jika saya menjadi seorang perdana menteri saya akan mewajibkan persaraan guru wanita pada usia 25 tahun.(kes penat kerja ni.ekeke)
7) Insan yang paling saya sayangi adalah..of course my mak and family
8 Perkara yang paling saya benci adalah putus cinta
9) Perkara pertama yang wajib saya lakukan setiap kali bangun tidur adalah..err..secara tak sengaja aku akan terkebil-kebil dan berfikir kalaulah aku melihat mayatku sendiri..hidup lagi aku..alhamdulillah!
10 ) Tiga perkataan yang menggambarkan diri saya adalah chill, honest and courage. eceh!
i'll tag ---->>> hazlan Hatikubaik


Ranking: 5

{ 16 Comments... read them below or add one }

Nurul Ashikin said...

banyaknyer wish awak .. saya doakan agar ALLAH memakbulkan doa yang baik2


October 26, 2011 at 7:38 PM
Unknown said...

kahkahkah sampai umo 25 tahun je? pastu jadi suri rumah tangga sepenuh masa eh? nanti xde cikgu perempuan la jawabnya..kahkahkah


October 26, 2011 at 9:36 PM
Cik tikah said...

awalnya nk pencen jd cikgu. haha


October 27, 2011 at 8:29 AM
Anonymous said...

wah slmt bsegmen..
kelmarin seharian sis join segala segmen :)haha


October 27, 2011 at 3:08 PM
ghost said...

kalau kau benci soal putus cinta,rasanya kau takkan pernah menyukai rasa percintaan.


October 27, 2011 at 5:07 PM
Cik Itah said...

semoga tercapai dear...amin.


October 27, 2011 at 11:00 PM
Unknown said...

selamat maju jaya...


October 27, 2011 at 11:47 PM
Cikgu Jaja™ said...

@nuru asyikin
thanks dear~ amin amin..same goes to you too..


October 28, 2011 at 12:49 PM
Cikgu Jaja™ said...

@cikgu bada
u're welcome cikgu.. :)

@puteri kasih
u're welcome syg~ :)


October 28, 2011 at 12:50 PM
Cikgu Jaja™ said...

@cik jijahh
kehkehkeh..kui kui..aku dh rasa penat kerja la jijah..boleh plak rasa mcm ni ek..aku suka mengajar jer..xsuka buat benda2 lain..nak mintak assistant satuuuu..ekeke


October 28, 2011 at 12:52 PM
Cikgu Jaja™ said...

@cik tikah
haha..memang awal..org pempuan patut didik anak sendiri kt rumah! byk sgt maslah kurang didikan dr rumah kan skg nie.. :)


October 28, 2011 at 12:53 PM
Cikgu Jaja™ said...

@sis92
hehe..ok dik..akak mmg jenis mls nk join segmen2 nie..tp i'Allah utk kawan2 ape salahnya ye dak? :)


October 28, 2011 at 12:55 PM
Cikgu Jaja™ said...

@sophan
aku tak pernah membenci merasai cinta phan..aku cuma serik kerana pernah menyemai cinta kepada manusia yg akhirnya sangat pahit utk ditelan..sungguh! cinta kpd manusia bukanlah cinta yg aku cari.. biarlah Tuhan yg menentukan.kalau takdir andartu pon aku redho..


October 28, 2011 at 12:58 PM
Cikgu Jaja™ said...

@suara hati
thanks dear.. amin2! :)

@khairil
thaks khairil..amin.. :)


October 28, 2011 at 12:59 PM
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Daisypath Anniversary tickers
lb1f.lilypie.com/TikiBlogger.php/eHUP
 
© Corat.Coret.Cikgu™ | All Rights Reserved
D.I.Y Themes ByBelajar SEO