Cikgu, T***k cikgu berapa kilo??

on Friday, September 16, 2011


بسم الله الرحمن الرحيم



Salam and hye everyone

kehkeh..belum menype menaip lagi aku dah tergelak kuat-kuat

hahahaha.kih kih kih. kesiann.. :p

apo kono cikgu nie oiii!!~~..kehkehkeh.

hurmm okay okay.. :) sorry. errr aku ada satu kisah lucah untuk dikOngsikan. ade laa seOrang rakan guru bercerita.. peristiwa memalukan tahap maximum di sekolah. ada seOrang murid lelaki india tingkatan dua bertanya:

cikgu, T*t*k cikgu berapa kilO????? 
sambil tangan menimbang kedua belah aset

(saje boh soalan warna pink.highlighted.kehkeh)

korang faham soalan tu kan..aku nak type dengan sempurna jadi seram pulakk..kehkeh. mula-mula dengar aku macam blank. beberapa saat lepas tu baru aku gelak.kehkehkeh..aku gelak jer la.. tak tahu nak kOmen apa. kalo komen nanti risau kecik hati pulak si tuan punya badan, nantilah aku plan lain. nak menegur nie harus guna akal & berhemah. kalau spOntan risau pedas sangat pulak bunyinya..hahahaha

adehh nak gelak lagik.hahahaha

aku nampak keikhlasan murid india lelaki tu.kehkehkeh. erm korang rasa salah siapa soalan ini boleh terpacul??? kehkeh.gelak lagi.kehkeh

inilah yang berlaku bila fesyen melanggar syariat. rakan-rakan wanita sekalian, ambil lah perhatian. hal begini TAK sepatutnya berlaku. tutup mana yang wajib ditutup.kau tayang-tayang kat lelaki, ingat lawa??? kena kutuk depa lagi adelahh..kahkah. plus orang lelaki ni, ape jenis sekalipon,miangnya tetap ada. jadi, bawak-bawaklah mengingati kematian, ingat..azab di kubur kelak pedih tahuuu.. kurangkanlah azab selagi boleh.betullah aku pernah dengar, wanita paling senang dan ramai masuk ke dalam api neraka. :) okay, jaga diri hiasi peribadi. assalamualaikum. caloss.
Ranking: 5

{ 10 Comments... read them below or add one }

Kalamhati said...

huhu btul tu..bdk2 ni kdg2 mmg tulus sungguh..takde selindung2 dh bila tanya..nak2 kalu murid sekolah rendah lg la..

so kita jgn marah dorang..kena cermin diri kita kan..huhu


September 16, 2011 at 8:03 AM
EyqaLuvender said...

alahai...soaln maut m'jerut leher sgguh la...susah jgk nk jd cikgu ni kn?
huhu~


September 16, 2011 at 9:34 AM
afzalsukasuki said...

hehe adoi nak cakap ape ye?kang kalau aku cakap..org mark aku gatal.takpe aku tumpang lalu smbil sengih2 manja je kat sini :P


September 16, 2011 at 12:27 PM
Pendekar Berkuda said...

adush...tulus sungguh kanak-kanak india itu...

siapalah yang rosakkan pemikiran dia ek??


September 16, 2011 at 7:54 PM
::ini belog saya . cinta hati saya:: said...

haiyo . hee .

sangat tulus budak tu .

:)


September 16, 2011 at 11:43 PM
AcidPlus said...

waaa awak punye bpe kilo?Misti semua orang tgh blank!hahahah!just joke tuan blog jangan mareee...


September 17, 2011 at 10:06 PM
Khairil said...

berani budak India tu...dia mungkin sedar implikasinya kalau tanya soalan mcm tu...


September 18, 2011 at 12:29 AM
a.samad jaafar said...

patutnya tambah sikit lagi soklan tu.. cth: errr.. sekilo brp ringgit ???..kihkihkih


September 18, 2011 at 9:10 AM
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
lb1f.lilypie.com/TikiBlogger.php/eHUP
 
© Corat.Coret.Cikgu™ | All Rights Reserved
D.I.Y Themes ByBelajar SEO