'Puan' yang sebenarnya 'Cik'

on Sunday, July 17, 2011

Salam and hye semua (^_^)"

it's sunny sunday..hujung minggu mcm nie lepak kat rumah je la.. rehat puas puas. ye dak? :)

well, teringat khamis lepas, i ada appOinment dengan dentist, ada satu dialog tu dia panggil i 'PUAN' ekeke..

ehh hellow.. i masih anak dara okay..kehkeh

biasanya orang panggil puan untuk ekspress rasa hOrmat..in fact, aku segan untuk dihOrmati dgn panggilan puan..macam Orang ada-ada sahaja..segan ahhh >__<"

haha.. xperlu la aku membesar besarkan isu status nie.. dalam hati nie 'Amin' kan jer lah. semOga tak lama lagi dapat jadi "The Real Puan" hue hue hue.. (in fact kawin pun belum.kahkah)

yang sebenanya kes Orang menggelar aku puan ni dah lama terjadi, kat mana-mana Orang suka panggil aku puan, di bank, klinik, masjid malah di stesen minyak pon ada yang panggil aku puan.. xper.. panggil lah lagik..ekeke

lagi satu memang habit aku suka bawa anak buah jalan-jalan.. muka plak phOtostate belaka..hehe. plus muka aku yang macam mak2 Orang kot.. so nO wonder laa depa ingat aku nia mak budak..ini fakta,bukan auta. kehkeh. 

Okay abaikan entry ntah hape2 nie. sekadar mengisi masa lapang di hujung minggu (^___^)"

::ini gambar candid yang cOol bukan.ehe::
besh x acik eja hug.. rindu kamOo adriana syifa~ muahs (^__^)"



psssstt..dOakan aku dapat jadi the real Puan okay..haha
Ranking: 5

{ 10 Comments... read them below or add one }

kubigomofm said...

rindu kat dia gak hahaha


July 17, 2011 at 11:51 AM
syafiqa said...

hahah oh,mungkin da nampak mcm puan
kot. ok la tu.ada tu da jadi puan
tp nak menyamar cik.ekekek,

sentiasa doa kan puan. ;p


July 17, 2011 at 11:54 AM
Cikgu Jaja™ said...

kubi: sebuk jer rosman awang nie..haha. oke jom rindu same2

syafiqakarim: kehkeh..ha a kn fiqa.. hiporit gitu.. xpe.. inilah sy~ love being of me


July 17, 2011 at 2:42 PM
ISZA said...

kadang2 puan tu panggilan hormat.. mungkin yang tu kot..


July 17, 2011 at 5:56 PM
Cikgu Jaja™ said...

kak is: terdetik jugak panggilan hormat..tp cepat sy buang rasa tu. segan nk claim diri utk dihOrmati :) sy biasa2 jer kak..


July 17, 2011 at 11:05 PM
ghost said...

eh perlu ingat panggilan 'puan' tuh bukan menunjukkan yang faezah tuh isteri orang tapi sebagai tanda hormat.macam orang panggil 'tuan' gak kat lelaki yang masih bujang.


July 19, 2011 at 10:18 PM
ainaa said...

hehe. samelah kite. tapi tade lah kena panggil puan lagi, tapi orang salu cakap adik saya tu anak saya T.T


July 19, 2011 at 10:26 PM
Elie Lily said...

panggil puan tu kira mendoakan agar cepat2la tu! hehee


July 20, 2011 at 9:40 PM
Unknown said...

Puan ooo puan....hehehe

bagi nama,email n url blog,kak tini nak letak nama pai dalam list juzuk...:)


July 21, 2011 at 3:39 PM
Unknown said...

oh ye...drop kat fb la senang...hehehe


July 21, 2011 at 3:40 PM
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Daisypath Anniversary tickers
lb1f.lilypie.com/TikiBlogger.php/eHUP
 
© Corat.Coret.Cikgu™ | All Rights Reserved
D.I.Y Themes ByBelajar SEO