Sedang Bersyahwat

on Wednesday, December 29, 2010

- entry sesuai tak ek untuk memberi salam??-

mOde: tak tahan!!!



tiba tiba..aku rasa bernafsu sangat. adehh~ siyes tak tahan


tu la gatal sangat pegi gOogle gambar tu kat tenet tadi..


mula2 ingat nak cari idea untuk buah tangan ape aku nak bawak ke sekOlah esok


adOiiiii!!! bernafsunya...

lagi2 yang lembap2 tu..adehh..bestnya!

nak gak benda tu. tak kira (huh emO sambil hentak kaki)



arghhh!!



jom tengOk ape kebendanya yang aku ghairahkan sangat ni






memang meleleh..siyes! 







adehh~ tak tahan tak tahan! nak buat sekarang gak! >_<"







tengOk tu..gulp (telan ayOr liur)



jOm tengok lagi dekat







pergh...tak tahan aku >.<"



huh. kOmpem malam ni aku buat


janji. aku janji mesti buat!!


hihi (^_^)"





pssssttt..eden nak buek yang mOist satu plus muffin chOc~ haha. xsabO!! tiada blOgwalking afterward Ok. esok pulak eden jejak ekau.. >.<"
Ranking: 5

{ 5 Comments... read them below or add one }

English tips said...

First of all, many thanks for everything for giving support, secondly desire a wonderful day, thirdly desire a Happy new year for you, your family and readers, your Brazilian friend Carlos.


December 30, 2010 at 8:07 AM
REPUBLIK N9 said...

Tajuk entry tak bley blaa he3...


December 30, 2010 at 6:32 PM
Faezah Hannah Al Baj said...

@english tips
woh..u're most welcOme~ thanks tOo for the praying, wish the same gOes to you too..:)

@awak si republikn9
hek~ saje jer tu.. :)


December 30, 2010 at 10:27 PM
MiZi said...

mizi nak ajak baca

http://contengcorner.blogspot.com/2010/12/tahun-baru-dan-kerja.html


January 1, 2011 at 5:00 AM
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
lb1f.lilypie.com/TikiBlogger.php/eHUP
 
© Corat.Coret.Cikgu™ | All Rights Reserved
D.I.Y Themes ByBelajar SEO