Segmen : SAYA SUKA BLOG AWAK LA !

on Friday, November 26, 2010


hihi~ nak jOin segmen ni


Okey! 5 blOg yang saya suka sangat..adalah..jeng jeng jeng.. (^_^)"

  • BlOg Tubelawak: kerana banyak entry tubelawak yang memang direct tak berlapis menggegarkan dunia maya ini.saya suke entrynya yang serius! entry yang lawak lagi suke! hehe
  • Blog si Teddy: dengan tagline 'kadangkala diam itu lebih baik' selalu mencuri hati saya untuk singgah selalu ke belOgnya..setiap penulisannya nampak telus, plus dia seOrang aktivis menyelamat kucing terbiar~ itu kredit untuk beliau. thumbs up! saya menjadi seorang yang lebih penyayang terhadap kucing kerana selalu tersentuh dengan sikapnya melayan kucing dengan baik.. :)
  • blOg BOM 321: kerana saya selalu terkezut bila menerjah blog ini. banyak infO yang menarik dan kadang2 pelik, memang da bOmb!
  • blOg notakosong: seriusly saya memang suka laman ini. nama je notakosong walhal isinya mantap! info yang bagus dan berguna. kadang2 terselit juga berita yang tidak dipublishkan di dada akhbar. suke! 
  • BlOg HB dan PS: blog sempOi dan biasanya klaka..suke tengOk pasangan blogger ini yang sweet gitu.. gabungan entry HB yang cOol dan PT yang slumber menjadikn blog mereka sbg platform release tension saya.hehe~

Okey abang Ben, i dapat tahu segmen ni dari blOg abang ben sendiri..cube tengok kt tepi tu..ad list blog abang ben kn.. :)

next, yes i dah bOh komen "saya suka belog awak la" di ruangan komen mereka plus linkkan ke entry ini..

pasni nak tinggalkan url blog i kt ruangan komen abang ben pulaks! 






pssstttt... semOga abg ben menyedari kehadiran blog yang tidak seberapa nie.. :)
Ranking: 5

{ 15 Comments... read them below or add one }

petisuara said...

hihi..thnnx tau..ape yg sweetnye..HB selalu kenekan sy adelah..suke nak bgtau org perngai pelik sy


November 26, 2010 at 7:37 PM
shahazrin said...

salam...datang dari entri ben, i follow..


November 26, 2010 at 10:22 PM
Anonymous said...

wah
tahniah2 kpd bloggers di atas!


November 27, 2010 at 12:47 AM
NK said...

wow thanks!!!

best gile ade orang yg sudi bace blog Notakosong!.

pada semua kawan2 yang bace, jangan lupe untuk selalu rajin melawat blog ini faezahannahalbaj juga ye!


November 27, 2010 at 3:35 AM
aima in luv said...

aima 1st time kat sini....
singgah dri blog BA...
salam perkenalan...


November 27, 2010 at 1:25 PM
Shahada Fauzi said...

ziarah..dtg dr blog mr ben..salam kenal..^_^


November 27, 2010 at 2:06 PM
myQza said...

Salam,
Terima kasih.
Terjah dari pautan Nuffnang 'Eh! Kenapa ramai pengunjung dari blog ni?'

he he he..
Terima kasih kerana blog saya merupakan salah satu blog yang kamu sukai. Semoga blog saya memberi sedikit rasa kasih sayang kamu kepada haiwan.

terima kasih. =))


November 27, 2010 at 7:50 PM
Cikgu Jaja™ said...

@ PT
hihi~ u guys sweet la..memasing suke expose keslumberan korang..=)

@ shahazrin
ok..tq awk~ =)

@ lelaki ini
hehe..mereka mmg best! =)

@ wannurfazrini
ok~ tq.. =)

@hamzah ian
hehe..wah ben! =)

@ NK
u're welcome.. =)

@aima in luv
hihi~ tq aima.salam kenal juga =)

@ cik sha
tq~ salam kenal juga =)

@ zikri husaini
yup.mmg best! =)

@ nur
tq~ =)

@ si tedy
wsalam..hihi..tu la..pcaya tak sy telah menjadi lebih penyayang terhadap kuceng so far! seriously! tq ted..=)


November 27, 2010 at 9:58 PM
Muhammad said...

saya pun suka blog awak....singgh2 blog saya...saya pun dh join...


December 4, 2010 at 11:20 AM
Muhammad said...

saya pun suka blog awak....singgh2 blog saya...saya pun dh join...


December 4, 2010 at 11:20 AM
Anonymous said...

J'ai appris des choses interessantes grace a vous, et vous m'avez aide a resoudre un probleme, merci.

- Daniel


December 24, 2010 at 4:43 PM
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Daisypath Anniversary tickers
lb1f.lilypie.com/TikiBlogger.php/eHUP
 
© Corat.Coret.Cikgu™ | All Rights Reserved
D.I.Y Themes ByBelajar SEO