Spinny card

on Wednesday, November 24, 2010

Asslamualaikum dan salam satu Malaysia

mOde: promote barang

Hye kamu semua~ la ni aku nak tolong kawan aku prOmote hasil kerja tangan dia..(situasi memandai)
yang penting aku suke craft tangan dia..cute..sempoi jer. sekali terlihat, hatiku tertawan.. :) 
sesuai untuk dedicate ape2 pOn.. dan prOduknya adalah:

v
v
v

 Spinny Card
(nama ni aku reka sendiri ok.haha)

contoh craft spinny card dari anggOr craft adalah seperti di bawah








sweet kan..kemas je tengOk kertas digulung2 sehingga terbentuk macam2! cool~ i like

aku pOn dh dapat sekeping..kawan aku ni wish sempena hari convocatiOn kami..suke.sangat suke! sebab xpenah tengOk kad gulung2 kertas mcm tu kOt..( being in extra excitation >.<" )

sejarahnyer..kawan aku ni kebuhsanan tahap melampau..so die gulung la kertas..gulung punya gulung..maka terbentuklah hasil kerja tangan yang nOt bad..boleh dibuat bisnes! (kotak fikiran aku yg bersemangat untuk berbisnes actually.haha) 

kalau anda rasa, anda perlukan kelainan untuk dedicate kad..cubalah cratf kertas gulung ini atau nama yang baru aku letak tadi >> spinny card (^_^)" produk excellent dari anggOr craft. thumbs up!

erm..if anda interested..bolehlah buzz owner pembuat spinny card di laman facebook beliau. beliau mengalu2kan sebarang pre-Order.hihi (pandai2 la kau mami nk ejas pelanggan.hehe)
(nak no fOn pon boleh..haha)



pssstttt...hobi suke suki yang memberangsangkan.. erk
Ranking: 5

{ 2 Comments... read them below or add one }

Cikgu Jaja™ said...

yeay kak dahlia komen! haha
erm...mmg santek!mmg kreatif! hehe


November 27, 2010 at 12:56 AM
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Daisypath Anniversary tickers
lb1f.lilypie.com/TikiBlogger.php/eHUP
 
© Corat.Coret.Cikgu™ | All Rights Reserved
D.I.Y Themes ByBelajar SEO