Jangan menyesal...

on Tuesday, September 28, 2010


Assalamualaikum dan salam satu malaysia

mOde: xla happy sangat bile bershOpping

Alhamdulillah..usai tiga purnama aku membanting tulang, hasilnya aku perOlehi..Alhamdulillah..beberapa tahun bergelar budak U, aku bakal menaiki pentas konvokesyen!! yeay!

Untuk memanfaatkan gaji pertama, checklist yang telah tersedia sebulan lepas, aku laksanakan satu persatu. mula2 aku settlekan segala bil dan hutang. then i spendkan sebahagian untuk mak dan adik2, shOpping keperluan diri sendiri, mak n barang dapur. itu pOn gaji terasa banyak lagi..

mak pesan, jangan lupa menyimpan. baeklah mak..sy buat saving.

ada balance banyak lagi, tapi aku sedikit ragu2..nak beli ke tak barang mahal ni. kalau beli karang MENYESAL pulak. tak beli sure aku tensiOn! sebab aku bercita2 untuk memiliknya sejak di uia lagi.adehh~ dush dush! aku fikir agak lama.. at last aku beli jugak sebab aku nak cOnvo minggu ni!!! heh. gaji pertama aku nak spendkan untuk membeli something yang best! sila jenguk apakah benda dibawah ini..

Fujifilm FinePix JX250 Pink 14MP

tu diaaaa.. camera digital je..yang penting ianya cun sbb pink in color dan application pun nOt bad..lepas nie bOlehlah i capture each moment of mine..family and friends! selama ni bila2 nak bergambar asyik pakai handphOne jer..bila memOry card dh penuh kena transfer pulak kn..kdg2 fOn i sampai jammed disebabkan gamba and videO yang banyak!wahahaha~

ok aku tak menyesal beli..=)

 -away-


 faezahannah 

pssstttt..baru terasa nak kata "kOpak jugak duit aku.adehh" haha


Ranking: 5

{ 5 Comments... read them below or add one }

Cikgu Jaja™ said...

@salykin
awatnya..ang anti pink kn..aku tau~hoho


September 29, 2010 at 1:09 PM
gnesop.com said...

tahniah.. moga kamera tu dapat merakam setiap detik kejayaan anda..:)
mmg rugi kalau x bergambar..huhuhu


October 1, 2010 at 10:33 PM
Cikgu Jaja™ said...

@gnesop.com
terima kasih..yup.mmg rugi! =)


October 2, 2010 at 7:33 AM
meera^da cute..*_* said...

waa...nak ade duit sendirik jugakkk


October 3, 2010 at 12:45 PM
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Daisypath Anniversary tickers
lb1f.lilypie.com/TikiBlogger.php/eHUP
 
© Corat.Coret.Cikgu™ | All Rights Reserved
D.I.Y Themes ByBelajar SEO