Am i ' the sleeping beauty'

on Friday, October 8, 2010


Assalamualaikum dan salam satu malaysia

mOde: mengantuk!(waktu bekerja)

mereka bilang...
Aku 'the sleeping beauty'?? 



hohoho~
aku terpana seketika apabila ada yang menggelarkan aku 'faezah the sleeping beauty'

Adehhh~ malu la.. tak pasal2 dapat gelaran ni.. setelah beberapa minit aku study mengapa aku diberi gelaran ini, berikut hasilnya, erm owh..rupa2nya..

  • aku mudah TERtidur tak kira di mana pOn aku berada. tengah duduk pOn tetiba bOleh tersengguk2 
  • aku suka TER'landing' di atas kerusi yang empuk mahupun tidak empuk. dengan mudahnya mata panda ini akan terlelap
  • aku selalu TERtidur selepas sOlat. terutamanya solat zOhor dan isyak. sekali dengan telekung aku bawak pegi bermimpi..adeh~
  • aku tak bOleh duduk dalam area air-condition,sure terus TERtidur. terutama sekali bila sedang bermusafir dengan kereta..hurm..terus TERlelap. mak kata aku ni tak pandai menikmati perjalanan..taknak tengOk kiri dan kanan..asyik tunduk..huh!
  • perkara biasa yang berlaku, sedang syOk tengOk tv tOnton cerekarama, at last, TV yang tengOk aku!!


hurm..risau jugak sebenarnya..sebab perangai aku yang suka sangat TERtido nie..risau akan status diri..takut melanggar etika seOrang cikgu pulak..tak mahulah nanti jadi seperti di dalam kisah P ramlee.

hari hari cikgu tidO!

sO far..aku masih behave la kat kelas..mengantuk mcm mana sekalipon aku cOver baek punya! heheh. abes je waktu sekOlah cepat2 aku balik rumah. nak tidO!! adoi..buruknya perangai cikgu faezah nie..huh~

maklumlah..lately i cant have a proper sleep time..tired with sOme sucks work! hu~ penat lah jugak~ siapa yang tahu..aku je yg tau..siapa yang rasa,aku jgak yg rasa! hurm i know i shOuld probably just sleep early and wake up early as well~ gain enOugh nutritious food stuff..plus vitamin and so on..ceceyy.. erm atau mungkin i should try minuman artis akademi fantasia 'brand inner shine'??? ehheh~ 

baeklah,aku kena berubah. i'll crack off the sOlution..later on kalau aku tertidO jugak..tak tahu lah nak buat mcm mana..hadOii..pening @.@ i WILL try not to let this problem bother me tOo much..yelah..kata nak jadi cikgu terbest..hee~ kalau lah ada prince charming berikan aku ciumannya..waahhhh~ hoho for sure segar bugar je mata.hahahah. 

chop! yang pasti aku takkan tertidO kalau lapa..ngaaa~ berikut contOh wajah yang lapar.hihi

muka lapar anak beranak

 faezahannah 

pssstt..ada masalah dengan gelaran itu..'sleeping beauty'? tapi rupa tak cantek pOn..atau yang cantek itu adalah gaya tidur? hoho.daa~



Ranking: 5

{ 8 Comments... read them below or add one }

SheyPull said...

hhehehe 2 lah asik tio jew...
padan muke dpat gelaran 2..:P
pas nie...tido lame sikit..:P
kasi guru besar nampak..:P


October 9, 2010 at 12:48 PM
kerangRebus said...

perh!kuat gile tido..i dulu pon gitu gak..mase skolah menegah..then smpi telelap masa ustazah ngajar..then smpaikan ustazah offer jual sprulina utk bg cergas n hilang ngntuk~~hahak :))


October 9, 2010 at 6:09 PM
Cikgu Jaja™ said...

@ epul
hahaha~ oke! nextime i tidO kt ofis guru besar..=p


October 9, 2010 at 7:11 PM
Cikgu Jaja™ said...

@kerang
ohho~ smpy mcm tu sekali..haha..nk gk la beli spirulina..=p


October 9, 2010 at 7:12 PM
Mama Kembar Tiga said...

hahaha cute laa n3 nih... siap dpt title sleeping beauty tuh hehe :)


October 10, 2010 at 3:34 AM
Cikgu Jaja™ said...

@mama kembar3
hoho~ mereka perli sy la mama..hu


October 10, 2010 at 8:08 AM
salykin said...

kita serupa...lalala
sm dgn la aku nek...moto aku: drpd buang ms bek tido..hehehe..blik skoll benda 1st yg akan aku wat TIDO..hahah


October 10, 2010 at 9:37 PM
Cikgu Jaja™ said...

@toknek salykin
hahah~ sempOi..kau ustazah rock! haha


October 13, 2010 at 2:15 PM
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Daisypath Anniversary tickers
lb1f.lilypie.com/TikiBlogger.php/eHUP
 
© Corat.Coret.Cikgu™ | All Rights Reserved
D.I.Y Themes ByBelajar SEO