Azizi murid paling rajen

on Saturday, July 17, 2010

Assalamualaikum dan salam satu M'sia

Malas nak cakap banyak. cuma nak express secebis bangga kerana seOrang anak muridku yang tidak nOrmal itu dianugerahkan murid tahap satu paling rajen di waktu perhimpunan pada hari isnin yang lepas ~ wawawau.. 

dia memang rajen..rajen mewarna, rajen membuat kerja skOlah, rajen memadam papan hitam, rajen mengangkat buku cikgu, rajen mengemas. rajen mengadu jugak. hoho~ 

taniah..taniah..cikgu bangga dengan awak. awak baru darjah dua kan..tapi rajen sekali! syabasss..

a few mOments of mine at skul~

ini dia budak rajen itu..azizi (paling kanan)


(adehh..xperasan tudung senget)
cheerful. sayang kamu~


haa..kaler cantek2


badrul amin (atas) murid paling menurut kata..selalu di ejek bisu.sbb dalam mulut ada emas berlian. susah nak bercakap. haihh..


ni laa haikal..

haikal: cikgu,harini cikgu faezah caaantik sangat.
suara seOrang cikgu dari dinding sebelah: haikaaaalllllll!!!!! jangan mengada2.jangan nak menggatal pulak
cikgu: erk.emm wahh..yeke.tak tau pOn
haikal: haikal tau
cikgu: err..oke.haikal pon cantik
haikal: haikal laki laki.bukan cantik.tapi ensem.
cikgu: oo..oke..haikal ensem.budak ensem kena duduk diam2.tak lOmpat2.dengar kata cikgu.kaler cantik2.
haikal: aa..haikal tak ensem la cikgu
cikgu: erk..



uik.tudung senget!
ceh, haikal maen enset aku. curik2 amek gamba aku rupenyer..grrrr..

hurmm..lihatlah wajah cikgu yang sedang kekeringan bibir dan tekak di atas. sedikit penat melayan kerenah murid2 istimewa..jaOh dalam hati..cikgu happy jer dapat bersama dengan murid2 begitu..bukan senang.tapi cikgu sahut sebagai satu cabaran.ceceyy~ 

sedikit sebanyak pengalaman cikgu beberapa minggu nie dapat memberi cikgu peluang membaiki sahsiah diri..banyak yang cikgu sendiri dapat belajar dari kalian..hoho

terima kasih Tuhan
..terima kasih semua..


 faezahannah 



psssstt..sangat gembira bila badrul amin mahu ikut menyanyi di dalam kelas..bukti dia tidak bisu!


Ranking: 5

{ 4 Comments... read them below or add one }

xazryx said...

haha .mcm2 kerenah anak murid ye .


July 17, 2010 at 9:49 PM
ked :) said...

happy kan jadi guru?
rasa best dapat ajar budak ni something :D

wujud lagikah lelaki baik kat dunia ni


July 17, 2010 at 9:51 PM
Faezah Hannah Al Baj said...

xazryx:

hehe.. ha a.. =)

ked:

happy..alhamdulillah =)


July 17, 2010 at 10:25 PM
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
lb1f.lilypie.com/TikiBlogger.php/eHUP
 
© Corat.Coret.Cikgu™ | All Rights Reserved
D.I.Y Themes ByBelajar SEO