Hutang terlunas jua akhirnya

on Saturday, July 10, 2010


Assalamualaikum dan salam satu Malaysia

Harini hari minggu. so i ada manyak masa untuk berehat2..bersenam2..ber'blogwalking'.. ceceyy plus harini nak melunaskan semua hutang piutang di dalam dunia belOg ini..adehh..banyak nyeh..

ermm..takmo cakap panjang2..cuma nak mintak mahap banyak kepada yang terlibat kerana aku asyik terlupa nak membuat entry award+tag dari kamu.. siyes! lupe... dapat award dari manja. baru aku teringat..yang aku dah terima 2 awards sebelum ini..hu~ sOrry..bukan sengaja. really didn't meant it! 

Okay, award pertama aku dapat dari.. dari..dari.. errr.. adeh xingat dari siapa. sebab xdpat cari dh Owner dia. i ada alasan yang kukuh okay..

a few weeks past.. aku format labtOp..then sume benda yang tempOrary saved abes hilang.. yang aku ingat, aku ada bookmark blOg owner pemberi award nie..tapi sekang sudah tiada. sorry babe.. but i dO really really appriciate it! siyes! percayalah!!!

okay, ini award dari dia..
tadaaaaa..


cute kan..comey je.. yang aku ingat Owner award nie cakap masa nak release award nie, die tengah bOsan sgt2, xda kerja nak buat, then terciptalah award yang cantik cOmey cool smart lagi sweet ini. eheh. 

next. award yang kedua nie.. i dapat dari dua Orang blogger wanita yang tegar.. mereka adalah

belog mereka pon cun apa.. (leh click atas penama utk kepastian)

inilah dia awardnya..
tadaaaa!!


berbunga2 dan berbuah buahan gitu.. tenkiu2.. ^.^

thanks tau kamu berdua..aku sangat2 menghargainya..okay as usual, harus memenuhi prOcedures..i kena jawab sOklan cepumas mereka:

1. Anda mesti memuji si pemberi award



      wow, siapakah pemberi award ini?? saaangat cumel. oloh oloh kuci kuci.. cumelnyer dia... (sambil menggaru leher beliau) manja dan kelly dua2 muka chinese look..




2. Sila bagi award ni kepada 10 bloggers yang lain.
      err..nanti ada masa lebey lagi..i ushar2 dulu..survey..evaluate.. then award them!! 

3. Anda mesti memberitahu kepada 10 bloggers tadi.
      once i dah release kepada pemenang2 award ni nanti. i bagitahu k.. ^.^

4. Bagaimana anda boleh digelar sebagai blog yang best,great.
      hurm..nOt so sure.. but i do realize that my blog content was such awesome..hoho. bhahahaha..takdela..xtau nape mereka bagi award..buat malu je belOg i yang ntah ape2 nie..belOg suka suki..

 abes~ 

terima kasih daun keladi..lainkali bagi la award lagi.. ahaha~

************************

okay, next is aku nak bayar hutang tag.. yang men'tag' aku adalah seOrang blOgger penjual tudung syria terhebat di alaf ini. wahaha~ sila beli tudung syria beliau okay?? siapa lagi kalau bukan manja..(click untuk berkenalan) jawapan tag adalah seperti berikut..


adehh.. aku?? siapa aku??? kau kenal? tak kenal? aku pOn tak kenal..hohO
in fact..aku masih lagi dalam usaha untuk belajar mengenal siapakah diri ini..untuk apakah hidup si empunya badan di muka bumi ini.. yang pasti aku seOrang hambaNya..sentiasa menagih kasih dan berkat redha dariNya.. 

well well well.. di bawah nie, serba sedikit mengenai diri ini..yang didengari dari cupingku Oleh mulut2 Orang sekeliling..

  1. sayang my mOm very much
  2. sayang family much2 mOre
  3. kuat menangis..(memang diakui sedari dari kecik)
  4. sOft (err... )
  5. cOver lawa (selalu risau tudung yang senget2)
  6. suka blur..tapi cepat belajar (yeker..hoho)
  7. suka buat muka (tayang expression hudOh)
  8. suka kaler pink yg lembut2..biru lembut..hijau lembut..pepel lembut.. sedap gitu mata memandang
  9. sensitive dengan hal ehwal mak abah (suka bazir air mata dalam parents' matter)
  10. nak badan sOlid tapi tak jaga makan (mak yang kate..)
  11. lOyal.. (ceceyy.. ^.^)
  12. kalau suka satu benda tu, nak yang tu je..
  13. paling malas siram pOkok bunga 
  14. ada ramai kawan. kawan Orang lain pon dia nak kawan. 
  15. kadang2 peramah tak bertempat. kat bustOp pon boleh dapat kawan baru
  16. tak suka tido dalam khemah (xsuka2 pOn dah 3 kali masuk hutan.uhh..takmO pegi lagi)
  17. kalau pergi rumah Orang, suka tengok bilik air rumah tu bersih ke tak
  18. telan apa saja selagi halal dan sedap
  19. xsuka memancing (sebab buang masa)
  20. suka benda yang cantek2 jer...

daa~

 faezahannah 

pssstt.. ada satu lagi tag..tapi tak ingat dah siapa bagi..xdapat track.. sOrry tau sesiapa yang terlibat..hu~ sOrry333x..





Ranking: 5

{ 8 Comments... read them below or add one }

@fitridzulkifli said...

lol. igtkan ape.. hutang puasa ke ape. hahaha.


July 11, 2010 at 12:58 AM
Cikgu Jaja™ said...

eheh~ kamu berdua tertipu..yeay. @_@


July 11, 2010 at 7:53 AM
Cikgu Jaja™ said...

hutang untuk membuat pOst mengenai award dan tag yg di terima.. =)


July 11, 2010 at 1:22 PM
Cikgu Jaja™ said...

hutang untuk membuat pOst mengenai award dan tag yg di terima.. =)


July 11, 2010 at 1:24 PM
Bukan Eciz said...

daaa. rajinnya dia buat tag kan. saya ialah seorang PEMALAS. LALALALA


July 11, 2010 at 2:25 PM
Cikgu Jaja™ said...

well well well.. ecizzz..jgn malas2. nnt xde fan. wahaha


July 11, 2010 at 9:19 PM
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Daisypath Anniversary tickers
lb1f.lilypie.com/TikiBlogger.php/eHUP
 
© Corat.Coret.Cikgu™ | All Rights Reserved
D.I.Y Themes ByBelajar SEO