cara2 untuk menuntut AWARD

on Thursday, May 13, 2010

salam sekalian pemenang..

soo sorry.. penjelasan saya yang kurang jelas yang dipOst kat entry sebelum ini mungkin tak dapat menjelaskan sejelas jelasnya kepada blogger yang telah saya anugerahkan the most creative blog ever.. hu sorry..

maaflah..saya nie suka ckp bercampur2..at last buat kOrang yang pening.. sorry ek.. T_T

okey. straight tO the point. nak tuntut award tu senang jer.

syarat2nyer...

  1. datang dulu ke blOg saya.. check award entry dari saya..dan pastikan bahawasanya saya benar2 telah menganugerahkan kamu 'award' tu
  2. kemudian, pergi ke blOg encik eddy (sila click nama ini, beliau juga si pencipta award) untuk dapatkan url award supaya award itu boleh diletakkan di blOg kamu nanti.. ataupun.. right click on the award picture then select 'copy url'. lagi senang. 
  3. kemudian.. balik semula ke blOg kamu, sila buat/pOst satu entry mengenai award yang kamu perOlehi. buatlah ayat berbunga2 mekar harum dan semanis mungkin. bagitahu sekali ape yang kamu rase belog kamu tu best sangat2 sampai dapat award nie.. hehe
  4. dalam entry itu juga, sila senaraikan 5 blogger lain yang kamu fikir mereka benar2 layak menerima award dari kamu. erti kata lain.. forward award tu kepada 5 blogger yang lain. lagi bagus kalau dapat buat link kat setiap pemenang award.. so kami boleh tengOk blOg2 pemenang award itu directly!
  5. lepas tu.. sila pamerkan award yang kamu perOlehi di dalam blOg kamu. mcm yang saya dah buat.. saya ada display award2 yang saya dapat di belah kiri belOg saya..on the left side bar.. nampak tak? ape??? xnampak..ish2..tak lama la tu....hoho..gurau jer
  6. kemudian.. jangan lupa untuk memberitahu pemenang2 award yang telah kamu pilih..supaya mereka boleh tuntut award itu..

daa~ senang je kan.. tunggu ape lagi..sila tuntut skg... selamat menuntut!

anyway, TAHNIAH di atas award yang kamu terima.. sungguh, belOg kamu mmg layak menerimanya.. keep it up!

wassalam.. +_+


regards,
 faezahannah 


Ranking: 5

{ 2 Comments... read them below or add one }

mohad said...

selamat ber blog...dan ber award..


May 13, 2010 at 11:08 PM
saye^^ said...

malu sebenany.. belog xseberapa..input pon kureng.. anda lebih layak tau en.ijad.


May 15, 2010 at 6:05 AM
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Daisypath Anniversary tickers
lb1f.lilypie.com/TikiBlogger.php/eHUP
 
© Corat.Coret.Cikgu™ | All Rights Reserved
D.I.Y Themes ByBelajar SEO