3rd award

on Thursday, May 13, 2010


Tarraaaaa...


wawawau.. thank yOu..

dapat award lagi..syukur alhamdulillah.. belOg yang tak seberapa nie dapat perhatian encik eddyboyz86.. thanks dude. ~^_^~

pas dapat award saya tak terus membuat entry mengenainya..( cuma letak kt wall belOg jer..hehe ) delay punya delay..harini baru nk buat. so sOrry encik eddy.. T_T ape pn saya tetap menghargainya. thanks ya!

in fact dh lame nk buat entry nie, tapi asyik takde mOod jer.. ( 2, 3 minggu nie mmg saya selalu rasa resah gelisah tak tenteram..ntah ler.. selalu buat2 happy actually.hu )

saya lebih suka menjadi silence reader..menjengah jengah belOg orang... 

mase baca belOg orang, saya gelak sensOrang2.. anguk2 sensorang.. geleng2 pn sensOrang.. kalau rase nk tinggal jejak baru pOst cOmment..

Anyway.. suka tgk award yang encik eddy ni bagi. gerak2 lagi.cun! sempat buat hOmework sikit pasal encik eddy nie.. hurmm tgk belOg die pon mantapp... (ade pulak mase nk belaja pasal belog dia..hu)

sila2 lah jenguk.. belOg encik eddy (sila click utk berkunjung ke belOg beliau)

study punya study rupe2nyer sekampung... laa.. kamu orang pOntian juga ker... erm boleh laa ajar saya  macam mana nk buat award tu..leh gerak2 + lip lap lip lap (objek kejap ade kejap xde). hee~ dah la sekampung. sebaya pulak ek.. dulu skOla mane encik eddy?? hoho

Okey la encik eddy.. as written on the procedures.. i've to pOst an entry bOut the award given to me.. yes i did it. next is i need to fOrward such nice award to anOther 5 bloggers whOse really2 deserved and qualified to be awarded. therefore, i dah pilih mereka and kepada sekalian rakyat blOgger2 yang ensem dan cun, please do the same things plus, write sOmething nice about ur beloved blog as well..bila lagi nk masuk bakul angkat sendiri..saya bagi chance neh..hehe (syarat tambahan dari saya, nk award tak?? kalau nk, jgn byk tanya, dOk diam2 dan buat seperti yang disuruh, okey?? wahahahaha..gelak kejam)

Berikut adalah blOgger ensem dan cun yang terpilih (in fact beri award kpd mereka langsung tiada kaitan dengan paras rupa yang ensem macam superman atau cun macam bini popye, akan tatapi..lObang idungmu tatap menjadi puu jaa ann hatiku..hoho..[skrip aziz dlm seniman bujang lapOk].. huhu actually kekreatifan dan  keunikan belOg mereka serta ketelusan isinya yang telah memikat mata hati saya. wink*)

memorabilia
(boleh click kt nama2 diatas untuk menambahkan keyakinan kamu. bahawasanya belog mereka mmg layak menerima award..)

cuma 4 bloggers?? hehe.. lagi satu blogger tak tahu nak bagi siapa.. tunggu.. karang saya dh jumpa yg satu belOg yang terbaik saya annOunce k? lalalalala


kemudian jangan lupa untuk men'display' award yang kamu terima!!

and..lastly..thanks again encik eddy.. really appreciate it! 

p/s: untuk dapatkan award's url, sila ke laman blOg encik eddy http://eddyboyz86.blogspot.com/2010/05/award-creative-blogger-aka-eddyboyz86.html

and..jangan lupe bagitahu blogger yang kamu nk award dan ikuti prosedurnya.. tata..salam



regards,
 faezahannah 


Ranking: 5

{ 2 Comments... read them below or add one }

EFA said...

jutaan TAHNIAH buat FAEZAH kerana di ANUGERAHKAN AWARD yg berpretij ini.... tingkatkan lagi mutu dan prestasi di blog anda~ keep it up and keep in touch ok~ sememangnye anda mmg layak menerima AWARD CREATIVE BLOGGER ini ^^,


May 17, 2010 at 3:57 PM
petisuara said...

thanx sgt bg award ni kt ktrg!!!cun je buat love mcm tu..hihi..cute...


May 19, 2010 at 8:06 PM
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Daisypath Anniversary tickers
lb1f.lilypie.com/TikiBlogger.php/eHUP
 
© Corat.Coret.Cikgu™ | All Rights Reserved
D.I.Y Themes ByBelajar SEO