Subhanallah, it's awesome!

on Tuesday, February 4, 2014

Assalamualaikum

hyeeeee

Ada apa nie Jaja.. mentang2 cuti sekolah, tahjuk entry macam meletop je??

hihi...

Jaja bersemangat harini nak share betapa awesome nya satu perkara nie untuk ibu hamil seperti Jaja

tadaa!!!


tengok tu, HB so far 14.5. Alhamdulillahhh... bestnyaaaaa... ^__^

abaikan berat badan, sebab walaupun berat badan naik mendadak dadak, tapi HB sangat cun!! okay lah kan....

semuanya berlaku dengan izin Allah melalui ini >>>>



Alhamdulillah alhamdulillah alhamdulillah.. :)

be consistent. take it daily. cuma ngapp!! dua ketul selepas makan dan ianya berhasil!! insyaa Allah :)


mari senyum sama2.. ngeeee :)

boleh pm/sms/whatsapp Jaja 019 653 3900 untuk cara pengambilan vitalea dengan betul :)

#sesuaiii sgt utk ibu hamil.jom jom! Jaja TAKNAK sihat sorang2 :)

#promo siket  :p




Ranking: 5

{ 3 Comments... read them below or add one }

Rexylla said...

bagus jugak produk shaklee ni ye.

p/s: jemput join giveaway kami.
http://rexylla.blogspot.com/2013/12/rexylla-fb-page-launching-giveaway.html


February 8, 2014 at 1:56 PM
tenku butang said...

Haiiiii..Cakkk!!
done follow sini no. 1590
sudilah kiranya follow me back yea..
he2.. salam kenal.. keep in touch yea..=)

http://tengkubutang.blogspot.com/

dan my 2nd blog
http://kucenkucenbelog.blogspot.com/


February 13, 2014 at 11:54 AM
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
lb1f.lilypie.com/TikiBlogger.php/eHUP
 
© Corat.Coret.Cikgu™ | All Rights Reserved
D.I.Y Themes ByBelajar SEO