Si Jaja hangin lagi

on Friday, March 1, 2013

Bismillah..

apa kena dengan cikgu seorang nie....

asyik naik hangin je :p

jaja actually agak sibuk kebelakang ni. memang balik sekolah petang..kerja banyak memanjang

balik sekolah terus lepak. sikit sikit pun sambung jugak kerja sekolah di rumah

itu fenomena biasa.

tapi kan.. ada saja benda yang tak kena terjadi kat jaja. biasanya melibatkan rakan guru, budak budak.. haihh stress!

semua tu buat jaja cepat naik hangin. ini luar biasa. sebab jaja biasanya malas nak fikir sangat kalau ada masalah yang timbul, rilek jer.. tapi kalini jaja cepat betul hangin la.

haihh geraaammm memanjang

sampai satu tahap, jaja marah orang berkenaan (adalah someone yang buat aku marah) pastu marah budak budak.  pastu marah kawan baik pulak. haih

silap sikit je jaja melenting. bila dah marah, jadi tak berapa nak jaga hati orang, direct je jaja sound

kenapa dengan aku nie..Allah Allah..

jaja refer kat mak jaja..mak kata mungkin jaja kurang mengingati Tuhan... Allah... betul tu..

astaghfirullahalazim

once, suami call dari jauh, jaja luah semuanya. suami setia dengar.. T__T iloveu

suami : sayang nak dengar cerita tak??

saya: em..apa dia

suami : ada sorang sahabat Rasulullah ni.. dia penyimpan rahsia rahsia nabi.

saya : aha.. pastu?

suami : dia tanya Rasullullah, apa dia nak buat sebab dia nie mulut tak berapa nak terjaga. lancang. pastu..Nabi kata, perbanyakan ISTIGHFAR..

saya : oh.. Astaghfirullahalazim..Astaghfirullahalazim.. tengs abang T__T

terus insaf aku


apesal pelik je bentuk lovey dovey yang kami buat ni?? :p


psssttt..untung laaaa suami faham.thankyouabang :)
Ranking: 5

{ 0 Comments... read them below or add one }

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Daisypath Anniversary tickers
lb1f.lilypie.com/TikiBlogger.php/eHUP
 
© Corat.Coret.Cikgu™ | All Rights Reserved
D.I.Y Themes ByBelajar SEO