Jaja dan taman hewan

on Sunday, February 24, 2013

Bismillah..


Sungguh apabila seorang suami memandang isterinya (dengan rasa kasih sayang) dan isterinya juga memandang suaminya (dengan rasa kasih sayang) maka Allah akan memandang keduanya dengan pandangan kasih sayang.
Dan apabila suami memegang tapak tangan isterinya, maka dosa-dosa mereka keluar dari celah-celah jari mereka. (HR Abu Sa’id)

***********


barangkali entry kalini tak membawa faedah kepada kalian

sorry tau

tapi..tapi..jaja nak type jugak! ngehehehe

bukan ape..ni ha..jaja belek belek gambo dengan suami.. alahai, rindu lahs pullaks ;p


inilah bahana dok jauh dengan laki.gambar saja pengubat rindu. Allah....

ingat ingat balik, sejak kawin ni jaja and suami selalu membuat lawatan ke taman haiwan

tengok buaya lah, kera lah, gajah lah iguana lah, haihh banyak lagi lah

lihatlah kami, berjalan jalan sambil menimba ilmu.yosh! agagagaga educating gitu laki i

adeh. kbye assalamualaikum :)


pssttt...abg. jom laa p taman bunga pulak :p


Ranking: 5

{ 2 Comments... read them below or add one }

Ayie Abas said...

salam jaja :)

aah...ajak laa pulak suami jln2 kat taman bunga pulak...kat putrajaya ada taman pesta flora kan? hehe


February 24, 2013 at 2:06 AM
Empayar Utama said...

Tak pe ada gambar pun da oke


February 24, 2013 at 11:00 AM
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
lb1f.lilypie.com/TikiBlogger.php/eHUP
 
© Corat.Coret.Cikgu™ | All Rights Reserved
D.I.Y Themes ByBelajar SEO