Cikgu Ija..jaga diri diri!

on Sunday, February 17, 2013

Bismillah

jaja ada ramai anak buah..

tapi yang seorang ni keletahnya lucu! namanya wafa aisyi~

ada jer aksi yang buat kami sekeluarga gelak besarrr

baru baru ni dia pulang sempena cuti raya cina.

ayat terakhirnya sambil waving tangan sebelum berangkat pulang;

"cikgu ija..jaga diri diri!!!"

kami sekeluarga senyap. pikior sekejap 'jaga diri diri'????

ahahahahahaha. lantas ketawa serentak

ahahahahahahhahahaa..pandai! baru 3 tahun okay!

in fact wafa aisyi berhajat nak sebut 'jaga diri baik baik' seperti nasihat yang selalu kita dengar, tapi dia tak berapa nak pandai nasihat, dia sebut apa yang dia tahu! 'jaga diri diri' haha

lepas dari hari tu.. bila kami sekeluarga sembang sembang teringat semula kat wafa aisyi, mesti ingat tagline 'jaga diri diri' terus ketawa secara berjemaah.haihh lucu!


err..jaja sedang mencari gambar budak bijak tu. upload kendian.sabar eh ;p


psssttt..anak buah yang ini memang panggil jaja 'cikgu ija' sweet kan ^__~

psstt lagi, suatu hari suami jaja dalam tandas, si wafa aisyi datang ketuk2 pintu sambil jerit; "siapo kat dale??? (sleng kelantan)" suami jaja senyap je. kemudian dia jerit lagi, "sapo kat dale??? adik nak masuk nih!!" suami jaja terus senyap. mungkin wafa aisyi fikir orang sedang membuang air, dia seperti membuat sorakan :''gomo klate gomo!!" terbahak bahak suami jaja gelak. hahahahah ;p


Ranking: 5

{ 3 Comments... read them below or add one }

azizah :) said...

sweetnya.. umur berapa tu.. hehe patutnya mak sedara panggil makcik kan..hehehe


February 17, 2013 at 6:06 PM
afzalsukasuki said...

hahaha besh layan keletah budak2 kecik ni hahaha :D

tunggu layan keletah anak jaja plak la nanti :P


February 18, 2013 at 1:29 PM
Empayar Utama said...

Cikgu Ija, jaga diri diri ya


February 19, 2013 at 12:40 AM
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
lb1f.lilypie.com/TikiBlogger.php/eHUP
 
© Corat.Coret.Cikgu™ | All Rights Reserved
D.I.Y Themes ByBelajar SEO