Hentikan Drama Sahara!

on Wednesday, January 30, 2013

Bismillah..

Qiamat dah dekat sangat agaknya..

Photo: Kami mengecam ASTRO PRIMA kerana menayangkan drama SAHARA yang secara terang-terangan mengeksploitasikan muslimah yang berniqab. 

Apakah nilai yang cuba disampaikan oleh penerbit, pengarah dan ASTRO PRIMA sendiri melalui drama yang terang-terangan menghina hukum Allah dan mengundang fitnah ke atas imej para ummahatul mukminin.

Amat menjijikan apabila agama dipergunakan demi survival drama ini. Malang sekali kerana pengarah drama juga merupakan seorang muslim. muslim yang gagal meletakkan sensitiviti agama di tempat yang sepatutnya.

Demi kesucian Islam dan keluhuran sunnah baginda nabi saw, kami menggesa pihak ASTRO PRIMA Hentikan Drama Sahara ini serta merta!



sebaran Lillahi Ta'la. xde niat nak memburukkan. semoga mendapat kesedaran

Tak taw nak kata apa la. meluat ngat aih =.=


Ranking: 5

{ 2 Comments... read them below or add one }

C i k P i p i T e m b a m said...

siapa yg buat cter ni? terok sgt tu..


January 31, 2013 at 3:12 AM
Ayie Abas said...

salam jaja :)

baru tau pasal drama tu...kat saluran mana...jaja?

buat drama agama kena rujuk dgn pakar terlebih dahulu...sepatutnya


February 3, 2013 at 4:26 PM
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
lb1f.lilypie.com/TikiBlogger.php/eHUP
 
© Corat.Coret.Cikgu™ | All Rights Reserved
D.I.Y Themes ByBelajar SEO