Dessert Pilihan | Bubur Cha Cha

on Friday, August 3, 2012

Bismillahirrahmanirrahim

Puasa puasa gini nafsu makan biasanya memuncak. tapi jaja tak seperti biasa, tak berapa lalu sangat nak mentekedarah orang kate.. :p tak tahu la ngape.. banyak pikior gamaknyer 

ini dia sejenis makanan berporin so-so

means boleh makan tapi jangan melahap :p
boleh kencing manis+darah tinggi


awal-awal ramadhan ritu
jaja: mak, teringin nak makan kuih manis-manis lahh
mak: gi la bazaar.. jangan beli macam-macam!
jaja: iyer..

sampai waktu berbuka
mak: kenapa tak makan kuih warna warni tu (kuih lapis+puding rainbow) ??
jaja: errr...
mak: jemput-jemput manis (cucur lemak manis) mak jugek yang kau makan
jaja: hehe....


Ranking: 5

{ 3 Comments... read them below or add one }

ghost writer said...

manis sangat terpaksa aku tolak menu berbuka macam nih.


August 3, 2012 at 1:37 AM
Cikgu Ma said...

aku penah masuk pertandingan masak bubur ca ca ni masa darjah 6 dulu...dpt no3...hehe


August 3, 2012 at 1:03 PM
Aida Omar said...

ah! dah lama aida tak makan bubur cha cha nie.. sedapnye aih.. haha.. beli sebab nafsu je time tu kan jaja? :P


August 3, 2012 at 10:35 PM
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
lb1f.lilypie.com/TikiBlogger.php/eHUP
 
© Corat.Coret.Cikgu™ | All Rights Reserved
D.I.Y Themes ByBelajar SEO