Antara aku dan perutmu, siapa yang lebih penting???

on Saturday, August 4, 2012

Bismillahirrahmanirrahim

peh peh. gamba hiasan kemain kau jaja

jam menunjukkan baki kurang 20 minit sebelum masuk waktu berbuka. si Jaja kadang-kadang mengada ngada. sajer nak tengok respon incik Tunang bagaimana..hew hew hew

Incik Tunang: Hellow, Assalamualaikum. bla bla bla bla (bahasa yang kami saja faham)

Jaja: Yo, Waalaikumussalam. bla bla bla bla..

Incik Tunang: okay, dah nak dekat berbuka nih. babai eh

Jaja: lerr..itu jer. emm lama lagi la nk berbuka

Incik Tunang: Ish, tak lama dah..okay babai

Jaja: taknak babai. ngeh ngeh ngeh

Incik Tunang: pasaipa pulak dia nih.. dah la, babai eh...

Jaja: saya atau makanan awak yang lebih penting?

Incik Tunang: makanan. hehe

Jaja: =.=" (the true face that do not has it's exact word)

Incik Tunang: ala kucie kucie. nak berbuka dah la.nanti sembang lain eh sayang. happy berbuka. kem salam mak. assalaamualaikum


pssstt...selamat berbuka puasa. lelaki yang jujur memang idaman setiap wanita. (kemain ayat kau jaja.. haha)
Ranking: 5

{ 4 Comments... read them below or add one }

ghost writer said...

buat lah ayat yang menyedapkan hati sendiri. haha. mana lelaki pun akan jawab macam tuh. itulah cara lelaki bergurau yang pompuan tak sedar.


August 5, 2012 at 11:48 AM
Cikgu Ma said...

waaa...sudah ada cerita calling dgn incik tunang...haha


August 6, 2012 at 2:46 PM
Embun Melati said...

amboiiiiiii

memang ngengade..hahaha


August 7, 2012 at 9:56 AM
afzalsukasuki said...

saya pilih perut, selain untuk diisi kan boleh buat bantal pas berbuka nanti *sebab kompom ngantuk kihkihkih


August 7, 2012 at 3:09 PM
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
lb1f.lilypie.com/TikiBlogger.php/eHUP
 
© Corat.Coret.Cikgu™ | All Rights Reserved
D.I.Y Themes ByBelajar SEO