Belang saya sudah pulang :)

on Saturday, August 11, 2012

Bismillahirrahmanirrahim

rentetan isu si belang saya yang hilang, DI SINI

sekarang dia sudah kembali :) thank you Allah. tak sempat sempat lagi nak snap gambar dia. sebab dia pemalu sangat.

pesanan penype, hargailah dia selagi ada.  rasa macam buat ayat karangan darjah tiga saja



psstt.. Dont Know Which Deeds Of Our Will Take Us Paradise. Ramadhan #23rd
Ranking: 5

{ 3 Comments... read them below or add one }

Cikgu Ma said...

naseb bukan abam yg hilang..haha


August 11, 2012 at 2:09 PM
iena said...

kucing saya pun nama belang..hehe :)


August 11, 2012 at 10:26 PM
Unknown said...

kalo saya punya kucing, akan saya kasih nama Mueza, sama seperti nama kucing Rasululloh :D

salaam ukhuwah Islamiyah dari blogger Indonesia :)


August 15, 2012 at 1:57 PM
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Daisypath Anniversary tickers
lb1f.lilypie.com/TikiBlogger.php/eHUP
 
© Corat.Coret.Cikgu™ | All Rights Reserved
D.I.Y Themes ByBelajar SEO