Mesej Bergambar

on Wednesday, January 25, 2012


بسم الله الرحمن الرحيم

Assalamualaikum and hye everyone


Subhanallah..maha Suci Allah yang menjadikan kasih sayang antara makhlukNYA hatta antara haiwan!


psssttt...belang aku hilang~ T___T pergi taknak balik2 lagi...




Ranking: 5

{ 13 Comments... read them below or add one }

Phat said...

haiwan mmg sayangkan anak mereka


January 25, 2012 at 11:19 AM
Ayie Abas said...

walau segarang dan sebuas mana pun sesekor haiwan itu tetap sayang dgn anak2nya. Maha Suci Allah :)


January 25, 2012 at 11:24 AM
Cik Azizah said...

sedangkan haiwan lagi sayang anaknya..bagaimana dengan kita manusia. huhuhu


January 25, 2012 at 12:52 PM
Cikgu Ma said...

ja, aku tak suka bela kucing...geli...tapi kalo dah ada org bela kt umah, x sampai aty jugak kalo bia kebuluran..

bukan WW


January 25, 2012 at 1:18 PM
lagendakodokhijau said...

uik.. pa kaba kawan ku dah tawen ke?


January 25, 2012 at 3:05 PM
Saddila said...

comelnya. keluarga bahagia :))


January 25, 2012 at 4:50 PM
Syufarr said...

cumilnya yg coklat tuuu!!!!


January 25, 2012 at 7:37 PM
Aida Omar said...

pernah dengar pasal kucing nie.. kalau anak dia sakit, mak dia sendiri yang bunuh dia.. sebab tak nak bagi anak dia derita tapi manusia sebaliknya.. istilah zalim macam binatang dah tak boleh guna.


January 25, 2012 at 9:46 PM
ghost writer said...

layan syahdu beb..aku pun macam terbayang-bayang masa aku terlena dalam pelukan mak aku masa kecik2 dulu..huhu


January 25, 2012 at 10:17 PM
EmpayarUtama said...

Pernah ternampak (banyak kali juga) ibu kucing bunuh sekor anak; anak-anak lain tak pulak...


January 26, 2012 at 12:55 AM
cik bulan said...

cup yg putih...hahaha

uh..yg hilang tu ke?mcm yg blkg umah je?hahaha


February 2, 2012 at 11:57 PM
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
lb1f.lilypie.com/TikiBlogger.php/eHUP
 
© Corat.Coret.Cikgu™ | All Rights Reserved
D.I.Y Themes ByBelajar SEO