Samsung Galaxy s3 | "Come and meet the next Galaxy"

on Tuesday, May 22, 2012

بسم الله الرحمن الرحيم

013-samsung-galaxy-s3-harga-malaysia-jun-2012

wow...
Dalam laman Facebook rasmi Samsung USA, terbit notifkasi terbaru dengan ayat berbunyi “Come And Meet The Next Galaxy“ pasti ramai tak sabar menunggu kemunculannya di Malaysia :)


Galaxy S3 dikatakan akan dipasang dengan skrin AMOLED bersaiz 4.6 inci, membawakan Android 4 Ice Cream Sandwich, RAM 2GB, prosessor berkepantasan 2Ghz, kamera belakang dengan lensa 12 megapiksel. Harga Galaxy S3 di Malaysia kami jangka RM1,999-RM2,200


Dari blog Ammboi..info yang jaja dapat..

"Samsung Galaxy S3 mempunyai kamera belakang pintar 8 megapiksel dan kamera hadapan pula beresolusi 1.9 megapiksel. Untuk rekaan pula, model itu mempunyai bentuk ergonomik berkonsepkan alam selain lengkungan kemas yang bakal memberi keselesaan sentuhan dan genggaman di tapak tangan.
Sesuatu yang baru, melalui aplikasi S Voice, peranti berkenaan dapat mengesan maksud sesuatu arahan suara dan seterusnya memberi respons bersesuaian seperti fungsi pencarian maklumat, kawalan muzik, penghantaran mesej atau emel dan rakaman foto.
Bukan setakat itu, kehadiran aplikasi AllShare Cast dan AllShare Play turut membolehkan telefon itu diintegrasi secara Wi-Fi bersama televisyen, komputer peribadi atau tablet bagi tujuan penghantaran fail. Samsung Galaxy S III dijangka memasuki pasaran Malaysia menjelang penghujung Mei ini dengan tawaran pilihan warna biru dan putih"

SUMBER lagi SUMBER

psstt..lama x hupdate..bizi ler konon.. in fact kepala serabut jadi malas dan macam xde mood nak berblog. ada masa senang jaja lebih suka tido. so bad T__T

ushar ushar blog ammboi tetiba nampak this another awesome galaxy..bersemangat la siket..heh :)


wow... bestnyerrrr..best best! best kalau ada yang letak dalam dulang hantaran :p

Ranking: 5

{ 1 Comments... read them below or add one }

kiz said...

perghhh mesti gerek gila samsung baru ni


May 22, 2012 at 12:46 AM
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Daisypath Anniversary tickers
lb1f.lilypie.com/TikiBlogger.php/eHUP
 
© Corat.Coret.Cikgu™ | All Rights Reserved
D.I.Y Themes ByBelajar SEO