Peristiwa yang tidak lagi ganjil

on Sunday, April 29, 2012

بسم الله الرحمن الرحيم


Assalamualaikum and hye everyone 

Ganjil. ya dulu ganjil. itu dulu. sekarang semua mungkin terjadi. ganjil atau janggal apa apa saja boleh berlaku. masakini..ahh semuanya boleh! pelik pelik sahaja tapi benar ia terjadi! ehh apa kau merapu ni jaja oihhhh.. :p



KLIK UNTUK TUMBESARAN

mula-mula jaja menjadi cikgu dulu, jaja memang pelik jika ada kes kes sebegini. pelik kerana kejadian ini ganjil dan jarang jarang berlaku..tak pernah jumpa kot sebelum ni. seingat jaja budak budak sebaya jaja dulu tak pernah menjawab kertas peperiksaan ala kadar begini.. even satu titik pon kita peka.sebab respek dan takutnya kalau ada buat salah..takut kena marah. tak suka kena marah dengan cikgu..nahh..sekarang ada ada saja yang pelik budak budak ni buat.  jaja naik muak kerana sahsiah murid yang sedikit kuang asam dalam menjawab kertas ujian.. kita cikgu cikgu tak demand lebih..malah pernah mengajar duduk perkara yang sama..very basic! tapi apa yang terjadi, dia menjawab sambil lewa, tak ambil endah. haihh..ini menunjukkan pengajaran guru yang tidak berjaya. disappointed =.="




psstt..mengajar itu tidak sukar. yang sukar bila guru mengajar tidak sepenuh hati. without iklhas =.=" kan?? banyak lagi kena belajar nie..

Ranking: 5

{ 3 Comments... read them below or add one }

Ayie Abas said...

dalam ramai2 anak murid yg dtg dari pelbagai latar belakang...perkara mcm tu memang akan berlaku..jaja.


April 29, 2012 at 9:59 PM
afzalsukasuki said...

hehe betul tu cikgu. duli kalau boleh panjang berjela kita punya jawapan. kalau boleh nak dapat markah tambahan lagi. tapi bile cikgu tunjukkan jawapan anak murid cikgu ni, afzal rasa kesian. tatau nak cakap apa.. salah siapa la sebenarnya :)


April 30, 2012 at 10:06 AM
aswadz said...

kalo aku jwb, aku menjawab sehabis skema. ayat yg style confirm x digunakan dlm pertuturan seharian.


May 4, 2012 at 6:40 PM
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
lb1f.lilypie.com/TikiBlogger.php/eHUP
 
© Corat.Coret.Cikgu™ | All Rights Reserved
D.I.Y Themes ByBelajar SEO