kisah Artis | Awal & Scha bernikah pada 4 Mei 2012

on Tuesday, March 27, 2012


بسم الله الرحمن الرحيم

Alhamdulillah.. teka teki teku selama ini terjawab juga..jawapan standard Awal Ashari di melodi baru-baru ini memang xpuas jer dengar kan.. kikiki.. naa... sekarang bakal mempelai sudah pun menguar-uarkan tarikh hari bahagia mereka di sebuah majlis ringkas di Flora Cafe, Jalan Ampang.

Pasangan ini bakal mengikat tali hubungan sebagai suami isteri di sebuah majlis pernikahan pada 4 Mei 2012 ini & bakal berlangsung di Hotel Pullman, Putrajaya.
Majlis resepsi Scha al-Yahya dan Awal Ashaari bakal di’adakan di Pusat Konvensyen Antarabangsa Putrajaya (PICC) pada 6 Mei 2012.
Majlis perkahwinan & juga pernikahan pasangan ini bakal menerima tajaan mewah cenderahati mewah daripada Bateel Asia, pengeluar konfeksi gourment mewah bertaraf antarabangsa. Lebih 1,750 cenderahati bakal di’edarkan kepada tetamu bernilai RM600,000. Wow..untung laa... :)

Ranking: 5

{ 3 Comments... read them below or add one }

Ayie Abas said...

ala itu pun nak heboh2..mcm laa mereka ni popular sangat...hehe3


March 28, 2012 at 3:32 AM
Cikgu Jaja™ said...

jaja nak test keywaord..hehe

kalau abg ayie xselesa..sorry tau


March 28, 2012 at 10:38 PM
Ayie Abas said...

tak laa....ayie hargai semua entry2 jaja. ^__~


March 29, 2012 at 1:09 AM
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
lb1f.lilypie.com/TikiBlogger.php/eHUP
 
© Corat.Coret.Cikgu™ | All Rights Reserved
D.I.Y Themes ByBelajar SEO