Promo| e-cerpen OMBAK DI JIWA #1

on Thursday, February 9, 2012


بسم الله الرحمن الرحيم


Seperti yang  dijanjikan.. 

tadaaa~



baru siri pertama yang dikeluarkan, aku sudah merasakan auranya..aku juga merasakan kesungguhan si penulis..walau belum usai penulisannya. keep it up!

sayangnya, aku tak tahu macam mana nak buat sinopsis e-cerpen nie..since, jalan penceritaan masih kabur (baru siri pertama..ayie belum habis cerita lagi..hehe) namun aku yakin, kisah yang bakal ayie wadahkan ini berbaur perjalanan hidup yang hebat tetapi sukar, berkisarkan kehidupan.. ada kemelut bertandang..ada kejujuran yang di angkat..mengelus pasrah kala jiwa berdetak pilu..ahh apa aku bebelkan nie....sorry ayie, jaja memandai-mandai :p

apa pun, nantikan e-cerpen OMBAK DI JIWA yang bukan biasa-biasa, tampak klasik, lebih panas dan mengujakan dari PGGP




psstt...ayie, jaja xtahu kalau ada procedure tertentu untuk promo e-cerpen ayie nie..jaja buat apa yang mampu..

pssstt lagi..sakit kepala berulang2..Allahu yashfi..doakan cepat sembuh




Ranking: 5

{ 5 Comments... read them below or add one }

Afiq Arif said...

MACAM SYOK JE CERPEN NI.;)


February 9, 2012 at 10:20 PM
EmpayarUtama said...

Mmg sampai ke bawah aku baca entri nih mana lah tau ada sambungan e-cerpen kat bawah iklan tu hahahahahah.


February 9, 2012 at 11:57 PM
Ayie Abas said...

ermmm...malunyer ayieeee...haha3

ayie bila org tolong boleh buat ayie rasa malu sgt2..sampai malu nk bukak blog...hehehe3

jaja...jutaan terima kasih laa...walau jaja dlm keadaan susah payah sudi juga tolong ayie.

memang terbaik laa...moga Allah merahmati hidup jaja. ^__^


February 10, 2012 at 12:25 AM
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
lb1f.lilypie.com/TikiBlogger.php/eHUP
 
© Corat.Coret.Cikgu™ | All Rights Reserved
D.I.Y Themes ByBelajar SEO