Pray On Time

on Friday, January 6, 2012


بسم الله الرحمن الرحيم

Pray On Time



psssttt..bila sakit demam kita banyak berehat kan..rehat..rehat..solat..tido..makan ubat sambung tido balik..bila berehat kita berfikir pulak..kenapa laa boleh demam tiba-tiba nie..banyak dosa agaknya..masa sehat, sengaja atau tidak selalu aku melengahkan solat. masa sakit barulah terhegeh-hegeh nak mendirikan solat on time takut mati tak sempat nak solat.. so bad.. T__T belum masuk lagi bab ntah solat kita diterima ke tidak.. ohh urusan dunia bukan alasan..sendiri yang silap, tiada yang buruk datang dari Tuhan..

:)




Ranking: 5

{ 5 Comments... read them below or add one }

Ayie Abas said...

alangkah bagusnya jika mampu menunggu solat...sebelum masuk waktu solat sudah berada dlm barisan saf...azan sambil membalas ucapan azan...kemudian doa dan terus bangun solat sunat sblm solat fardhu...ermm


January 6, 2012 at 2:54 PM
orlando ahmad said...

"kalau saling antara kita punya hati ikhlas, jasad yang mati takkan menjejaskan kasih dan sayang"

suke ayat ngko kat blog aku...

aku skang ni, nyawa nyawa ikan je ni... antara gila, dan mati...

moga Tuhan terima solat aku, bekal utk aku bawak ke sana nanti, tak lama lagi...


January 6, 2012 at 3:58 PM
Cikgu Ma said...

kalo tgh hari, x solat sebelum mkn selalu aku solat zohor hujung2 waktu ja...ish..ish...

http://qurratulain-pagaremas.blogspot.com/2012/01/drama-yang-realiti.html


January 6, 2012 at 4:58 PM
harrazdani said...

sihat sebelum sakit, lapang sebelum sempit.....


January 7, 2012 at 10:07 AM
khairul said...

sama2 lah kita berinagt


January 7, 2012 at 2:28 PM
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
lb1f.lilypie.com/TikiBlogger.php/eHUP
 
© Corat.Coret.Cikgu™ | All Rights Reserved
D.I.Y Themes ByBelajar SEO