Dont Kill The Creation of Allah

on Thursday, January 12, 2012



Assalamualaikum and hye everyone..


setiap kali memandu ke sekolah, aku tak lupa memasang radio..tiada channel yang statik. kejap kejap aku tukar channel..mengikut rasa Qalbi.. 


biasanya aku memilih suria fm..adehh..memang ketawa je laa dengan celoteh HO nabil dan kenchana..haha..bila-bila muncul lagu yang keras atau menggedik rentaknya, cepat cepat aku tukar channel.. hot fm pon boleh tahan sengalnya..haha. selalu juga aku sisipkan channel ikim fm..melayan teka tekinya..banyak jugak baiknya.. nasyid nasyid pon banyak yang cool.. besttt je telinga kan..eh ape cerita pasal radio nie????


err..mungkin kerana asyik mendengarkan radio..aku seronok memandu laju. hari nie saja 2 ekor burung menjadi korban cik lisaku di atas jalan. atau kata lainnya mati katak. adehh.. T__T 


kesian dia..tak sempat nak terbang tinggi sudah mati dilenyek.. T__T sikit sikit, tragedi burung terlanggar mengganggu fikiran aku.. :p 


malamnya..sedap sedap melayan youtube, terjumpa pulak video nie. aduhh.. amekaw.. terkena batang hidung i.. it's real muslim.. how does a Muslim live if he can't even kill a plant







pssstt..terkedu tak abes lagi. macam mana laaa boleh terjumpa vid nie..isk. tu lah..kalau dah nak ditunjukkanNYA.. 


err..terlanggar..takpe kan.. T__T









Ranking: 5

{ 15 Comments... read them below or add one }

Khairil said...

nak buat mcmana...kira kemalangan juga tu....


January 12, 2012 at 9:44 PM
Paris Lipton said...

kita kan selalu petik2 bunga ngan daun2 kat rumah haa....terasa besalah ;p


January 12, 2012 at 10:54 PM
Nunaayat said...

tak sengaja tu ckgu...


January 12, 2012 at 11:15 PM
suzie rahman said...

hihi kemalangan xpe kot.kui3


January 12, 2012 at 11:26 PM
Aida Omar said...

terlanggar kan..nak buat macam ne. hehe.. tapi lain kali kena lebih berhati2 :)


January 12, 2012 at 11:53 PM
~SaL IjOu~ said...

ganaz gak Fae ni..hehe..~
iya, no worries..dah nama pun 'ter'..~ ;)


January 13, 2012 at 12:34 AM
khairul said...

x sengaja kan..nk buat mcm mana


January 13, 2012 at 9:52 AM
D'Nur Suffi Shopalista said...

tak sengaje xper la jaja
jgn disengajakann sudaaa .....

heeee...
hati2 memandu yunk :)


January 13, 2012 at 2:40 PM
Carpet Cleaning Melbourne said...

I agree with your article no one has the right to kill the creation of God..


January 13, 2012 at 8:11 PM
Ayie Abas said...

kesian burung2 tu...ermmm


January 14, 2012 at 3:00 AM
Lady Emilya said...

tk sengaja tkpe kot? ^^


January 14, 2012 at 9:55 AM
ghost writer said...

ketidaksengajaan namanya tuh,Jaja.mungkin ajalnya sudah tiba di masa tuh. :)


January 14, 2012 at 11:59 AM
Cikgu Jaja™ said...

phan..lama aku menunggu komen dr kau.. tengs msh sudi mampir..


January 14, 2012 at 12:39 PM
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
lb1f.lilypie.com/TikiBlogger.php/eHUP
 
© Corat.Coret.Cikgu™ | All Rights Reserved
D.I.Y Themes ByBelajar SEO