ibu tergamak berzina dengan anak kandung

on Sunday, December 4, 2011

بسم الله الرحمن الرحيم

salam and hye everyone..
Astaghfirullahh.. astaghfirullah.. 



astaghfirullahalazimmm..ya Allah, ampunkan dosa-dosa mereka ya Allah, ampunkan dosa ibu bapa mereka ya Allah, ampunkan dosa saudara mara mereka ya rahmann... ampunkan dosa guru guru mereka ya Rahim..ampunkan dosa kami ya Ghofur..


info: berita hairan

memang dah mual2 ni..nk termuntah sepanjang menonton..katanya lebih baik berzina dengan anak sendiri dari berzina dengan orang lain???? ya Allah...i've got no words!


Ranking: 5

{ 10 Comments... read them below or add one }

♥ Cik Emma ♥ said...

Masya-ALLAH.. semoga mereka di beri petunjuk...dan kembali ke jalan yang benar

http://cik-emma.blogspot.com/2011/12/siapa-teringin-nak-jadi-model.html


December 4, 2011 at 7:55 PM
Cik Azizah said...

astagfirullah. dunia akhir zaman!


December 4, 2011 at 8:20 PM
NURULHANIF said...

dasyatnya.. dunia akhir zaman..:(


December 4, 2011 at 9:09 PM
jelah said...

ade jgak manusia cmni....hmmm


December 4, 2011 at 9:16 PM
CikGu Ma said...

memang dah ada dalam hadis Jibril, tanda2 kiamat


December 5, 2011 at 10:00 AM
aisyahaimi said...

astagfirullahal azim...semoga kita dn keturunan kita dijauhkan dari semua nih....mmg rase loya nk muntah dengar...yarks ;((


December 5, 2011 at 10:33 AM
widaunie said...

ish la... mcm ni pun ada.. ish3


December 5, 2011 at 5:20 PM
ghost writer said...

dah dekat lah janji Tuhan pada hamba-hamba-NYA.


December 5, 2011 at 8:55 PM
Hasrilazmil said...

WTF was this?????!!
btw jaja..aku agak bz skang, tu yg jarang muncul..ekeke


December 7, 2011 at 3:17 PM
Khairil said...

ee..depa bangga pula tu...


December 7, 2011 at 7:41 PM
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
lb1f.lilypie.com/TikiBlogger.php/eHUP
 
© Corat.Coret.Cikgu™ | All Rights Reserved
D.I.Y Themes ByBelajar SEO