Tika dan saat ini

on Monday, October 3, 2011


بسم الله الرحمن الرحيم

salam and hye everyone

aku suka musik. kadang-kadang aku mencari musik untuk menggantikan arahan itu ini sebagai wadah telinga yang tak pernah henti. aku patuh. sebab aku sayang boss.heh

ada lagu.jiwang. tolong jangan gelakkk.mentang-mentang single ekau ingat cikgu tak reti jiwang?? haha.kadang-kadang cikgu melayan jiwang. tak salah ye dak? saja-saja.. buat nyanyi2 masa mengantuk +__+






tap tap tap. ketuk2 lappy. best karaoke lagu ni. bila stress aku memang begini. sabar..sabar..






Ranking: 5

{ 5 Comments... read them below or add one }

Unknown said...

uncle suka medicine ..menjadi siulan uncle di zaman muda hihihi


October 3, 2011 at 9:48 PM
Unknown said...

tika begini mencari2 sebuah cinta hilang saat begini ternanti2 bygmu syg...

salah satu lagu favourite jijah jugak! suke suke :)


October 3, 2011 at 9:54 PM
zul permatang badak said...

ramai suka jiwang...suka ayat puitis.....he..he....


October 3, 2011 at 11:59 PM
harrazdani said...

besar plak font entry hari ni..hehehe


October 4, 2011 at 7:57 PM
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Daisypath Anniversary tickers
lb1f.lilypie.com/TikiBlogger.php/eHUP
 
© Corat.Coret.Cikgu™ | All Rights Reserved
D.I.Y Themes ByBelajar SEO