Nuzul Al Quran

on Wednesday, August 17, 2011


Salam and hye friends..

it's nuzul AlQuran's day.. sape2 umat Islam yang tak tahu memang aku cepuk

aku bukan ustazah mengajar pendidikan Islam. tapi aku eksaited bercerita pasal nuzul Quran di perhimpunan biasa pagi tadi,(should be xde ucapan2..tapi mengada lah pulok nak bercerita.kehkeh) tak puas lagi, aku sambung kat dalam kelas pulOk. keh keh. 



guessed what, budak2 gelakkan i..ade ker patut. apesal ntah. katanya cikgu ni lawak la.cikgu ni comel la.err..lawak mende aku pon xfaham..bersungguh pulak die gelak *curious*

okay okay.mungkin gelak sebab melihat gaya aku bercerita. memang aku gemar membuat ekspresi muka yang beriya-iya.. Oh my..nak buek camnO eh jang..cikgu memang gini.. semOga tidaklah aku seserupa cikgu Shida dari Parit. hue hue hue..

selamat beribadah dan salam nuzul AlQuran.. AlQuran nie kita dengar je dah dapat pahala, apatah lagi membacanya..tak rugi yeob~ 

:)



Ranking: 5

{ 3 Comments... read them below or add one }

ghost writer said...

selamat bernuzul quran,cikgu faezah.


August 18, 2011 at 11:41 AM
Juru Indra Download said...

mari nuzul qur'an kita.......


August 19, 2011 at 1:14 AM
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
lb1f.lilypie.com/TikiBlogger.php/eHUP
 
© Corat.Coret.Cikgu™ | All Rights Reserved
D.I.Y Themes ByBelajar SEO