SEGMEN | SELAMAT HARI BAPA

on Sunday, June 19, 2011


saya sayang abah saya

saya rindu abah saya

saya tahu Allah lebih sayangkan abah saya

saya redha abah dah tiada. abah selalu mampir dalam tidur saya

abah sampaikan senyum buat saya :)

selalu terasa abah sentiasa ada di segenap ruang rumah kita

selalu terhidu bau unik ketiak abah yang berpeluh

selalu terbayang riak abah yang garang tetapi suka melawak

selalu terngiang celoteh abah yang bingit tetapi best

rindu abah saya

terima kasih ya Allah atas abah yang pernah kau beri..

alfatihah..


penganjur segmen

(klik gambar untuk pautan ke penganjur:cikgu wan)

tamam
***

pssstt..saya sangat rindu abah saya :) alfatihah


Ranking: 5

{ 4 Comments... read them below or add one }

ghost said...

abah kamu dah tiada,tapi kenangan dengan dia masih ada.masih segar.


June 20, 2011 at 8:52 PM
~Sal Ismail~ said...

Al-Fatihah buat abah Fae..~


June 22, 2011 at 9:08 PM
nazirulhazwan~ said...

fuh, begonang air mate den bace.huu

den doakan yang terbaik untuk beliau di sana.amin~


June 23, 2011 at 7:54 AM
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Daisypath Anniversary tickers
lb1f.lilypie.com/TikiBlogger.php/eHUP
 
© Corat.Coret.Cikgu™ | All Rights Reserved
D.I.Y Themes ByBelajar SEO