tiada tajuk

on Tuesday, May 24, 2011

Salam and hye semua

tak ada apa yang aku nak tules sebenarnya..tapi aku jadi sedih pulak bila bukak blOg jer pertama sekali TERtengok entry tentang arwah hakim..aish.kena buat entry juga ni. 

anyway minggu I8 di sekOlah sekarang adalah minggu exam. jadi ada la masa aku ngulorr sejam dua. kehkeh. esaimen pon alhamdulillah hampir 80% siap.. lagi 2 menyusul untuk di'prOject'kan. boleh juga aku manfaatkan masa free ni. yeay (^_^) "

Ohh ada benda yang aku nak ceritakan, ramai yang bertanya seperti di bawah. typical questions i guessed:

V

V

V

V

V

faezah nie happy jer..macam tak pernah ada masalah

faezah nie senyummm memanjanggg...

faezah berseri2 muka, encik abang meminang ker..

faezah nie makin sehat badan..senang hati lah tue..

wheuw... okay okay..ramai beranggapan aku seperti burung bebas..senang lenang berterbangan..ke sana sini menyanyi riang.heh. but the fact's NOT. kamu tahu bukan setiap manusia pasti menghadapi masalah. yang membezakan antara manusia ini adalah bagaimana dia facing the prOblems. in manner atau sebaliknya, terpulang kepada individu.

aku juga manusia biasa..ada masalah cinta, ada masalah kewangan, ada masalah keluarga, ada masalah assigment menimbun ada masalah kereta yang selalu rOsakkk.dem 

but sOmehow, i never let myself dOwn. i do nOt put any high expectation on me,apa yang mampu aku pasti buat, aku buat. kalo tidak, aku cuba lagi buat sampai mampu, kalO x boleh jugak aku surrender. i sit quietly, being innocent, feel guilty, kelip2 mata..hehe

cuma satu, aku percaya, selagi aku bOleh solat dengan aman, mengaji dengan tenang, bermakna aku tahu aku dalam kedaan yang baik, walaupun resah cinta mencucuk hiba, pOket pOkai belanja pasar malam pon mampu.kehkeh.apa aku bebel daa

ntah la..macam mana aku bOleh bersikap begini, aku pon tak tahu. mungkin tagline "rilek2 sudey" sesuai dengan aku~ malas nk fikir2 sangat. bukan dapat apa pon. aku sedih, aku yang rasa. ekau xrasa.. lagi pulak.. apalah sangat sengsara yang aku hadapi, kalo nak dibandingkan dengan akhwat ikhwan muslimin muslimat di tanah arab sana.. tanah berdarah sentiasa.. kesakitan mereka?? aduhh xdapat aku bayangkan

aku akan sengih selagi aku bOleh sengih. aku akan makan selagi perut aku lapar. aku akan tidur kalo aku mengantuk.. cuma aku kerap isikan masa2 aku dengan sesuatu yang aku suka. mungkin itu resepi melupakan masalah..hoho~ 

ada lagi, mungkin sebab aura kasih dan rahmah emak kOt yang sentiasa menenangkan aku.. mak selalu ada. kalau aku berlaku salah, kalau aku kerunsingan, kalau aku kebengangan, kalau aku gagal.. she'll not disspointed in me. and that disspointment will NOT dwelt upon. it's all because she love me too much. oh ya, lOve the siblings too :p and for my mak, i love you too. think of paying back to you for bringing me up..but yet, i..i..i..ohh i dont get the words :(

asslaamualaikum



Ranking: 5

{ 3 Comments... read them below or add one }

ghost said...

soal cinta,kewangan dan masalah kereta yang selalu bikin resah atau mungkin ada banyak lagi masalah yang ada...tapi tersimpan dengan menunjukkan wajah yang ceria,senyuman yang manis dan tawa keriangan...orang kata semakin besar masalah semakin ligat kita memikirkannya.namun denagn sekadar memikir masih belum tertuntas semuanya..jadi seeloknya bertenang dan percaya kalau ia masih boleh diselesaikan dalam apa jua bentuk...

soal cinta kamu...no komen.pandai bercinta pandai lah uruskannya.hihi


May 30, 2011 at 5:20 AM
~Sal Ismail~ said...

Akak kdg2 kalo tensi ternampak gak dek kwn2..x reti nak semunyik..itu kelebihan Fae..bukan mudah nak nampak happy bilamana hati berkecamuk resah..moga Allah sentiasa bersama kamu~


June 3, 2011 at 12:25 AM
Unknown said...

u r lucky to have support and encouragement from your mother...:)

kak tini hanya ada Allah,teman2 yg bagi semangat...


June 3, 2011 at 5:19 PM
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Daisypath Anniversary tickers
lb1f.lilypie.com/TikiBlogger.php/eHUP
 
© Corat.Coret.Cikgu™ | All Rights Reserved
D.I.Y Themes ByBelajar SEO