Hakim telordibasuh meninggal

on Thursday, May 19, 2011

Salam..

aku jarang menulis entry mengenai blOgger. namun kadang2 aku selitkan juga blOgger2 yang aku fikir aku mahu kOngsikan kepada kamu


usai bekerja, aku pulang ke rumah, sOlat dan meneruskan rutin, membuat assignment plus berblogwalking, sangat terkejut dengan berita sahabat blOgger hakim telOrdibasuh meninggal dunia akibat jangkitan paru2 dan sesak nafas..

alfatihah

arwah seOrang blOgger tegar, suka berkOngsi apa2 saja di blOgnya, aku kenal abdul hakim bin mohd kamal kerana dia suka ketawa. ceria saja orangnya..selalu saling berblogwalking..alfatihah. (aku sdg sebak ok)

harini hakim pergi..ntah hari bila pulak kita akan menyusul...benarlah kematian itu sesuatu yang PASTI. al fatihah hakim,semOga engkau tenang di sana, semOga ditempatkan dalam kalangan orang2 yang sOleh, dilapangkan kubur dan dijauhkan dari azab kubur.. kamatian satu keinsafan, sedarlah hidup ini sementara cuma. sedarlah bahwa malaikat maut menjenguk kita 70kali sehari

guys, aku pOn xtahu bila aku akan dijemput Tuhan..mohOn jutaan maaf ya. kOt laa ada tersalah dan silap yang disengajakan ataupun tidak. sOrry~ sayang kamu semua wahai tetamu blOg ini..




pssstt..tetiba teringat akan seOrang 'teman' blOgger..dia pernah claim yang dia sakit tenat..lama tak dengar khabarnya, semOga dia baik2 saja..selalu juga aku intai khabarnya dari orang tertentu.. sOrry la,aku xbOleh x ambil tahu..jika kau terbaca ruang entry ini, ketahuilah bahawa aku sentiasa mendOakan kesejahteraanmu sahabat..hidupmu..matimu..aku terus sematkan ikatan persahabatan ini..aku letak rapi di sudut hati.. :) jaga kesihatan, dan jaga diri ok 


credit to mia

Ranking: 5

{ 0 Comments... read them below or add one }

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Daisypath Anniversary tickers
lb1f.lilypie.com/TikiBlogger.php/eHUP
 
© Corat.Coret.Cikgu™ | All Rights Reserved
D.I.Y Themes ByBelajar SEO