promo newbi: juru terrer

on Sunday, April 10, 2011

Salam and hye everyone..(kiss sikit)

sedang aku sebuk menyetelkan kerja aku di pagi hari pada hujung minggu nie.. ader laa sOrang member lama buzz:

"aku dah bOhsan dengan FB(tanda seru) ajar aku buat blOg beb"

okey..aku bilang boleh saja..

dah namanya budak pandai sejak sekOla, cepat jer meresap bila diajar. bagus, jimat masa aku. just in a few minutes, dia dah pOn ada blOgnya sendirik.. jom terjah(tanda seru)

tadaaaa..... (^_^)"
ini dia blog juru-terrer (wekk)

(Klik gambaq untuk ke rumah blOgnya)

ini blOg seOrang lelaki bujang (in relationship), rashid nama dia. umur sebaya dgn i, bekerjaya, dan punya unsur2 pentingkan diri sendiri di dalam setiap postnya.(keh keh) kOrang boleh laa follow if interested untuk menyOkong minat beliau yang baru ini iaitu berblOg kerana sudah buhsan dengan facebook. (keh keh) 

daa~
Ranking: 5

{ 9 Comments... read them below or add one }

ENGINEER ARASH said...

oit...oooo promosi ek...wei...td aku dh cntik2 edit,tibe2 salah tekan...so dh ilang black aku...n skrg jd pe tah...hahahahaha...layankn je....


April 10, 2011 at 3:25 PM
ghost said...

memang kalau mula-mula tulis blog tuh peringkat pertama mesti pentingkan diri...nanti lama2 akan berubah macam ikut musim...

bertambah lagi blogger malaysia menggantikan blogger yang menghilang.


April 11, 2011 at 4:47 AM
Cikgu Jaja™ said...

@rashed
hoho~ layannnn... :)

@hiro
ehh..hiro pon ade :) welcome

@ghost
erm..yer ghost, yg penting niat. kalo niat betul, buat ape pon jd berkat :)


April 11, 2011 at 8:23 AM
Mutiara Bernilai said...

:)

slamat dtg ke dunia blog en juru terre!


April 11, 2011 at 2:22 PM
ong ong kedek kedek said...

kak, buatkan aku satu blog...


April 12, 2011 at 1:09 AM
ong ong kedek kedek said...

kak, buatkan aku satu blog...


April 12, 2011 at 1:11 AM
sahromnasrudin said...

assalamualaikum..

trime kasih berkunjung dan hantar komen di blog saya...

semoga berkunjung semula ya..salam perkenalan dari saya


April 12, 2011 at 10:50 AM
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Daisypath Anniversary tickers
lb1f.lilypie.com/TikiBlogger.php/eHUP
 
© Corat.Coret.Cikgu™ | All Rights Reserved
D.I.Y Themes ByBelajar SEO