pemimpin dajjal

on Wednesday, February 23, 2011

Assalamualaikum dan satu Malaysia

mOde: cikgu dah start bz

Haish~ bukan mengeluh. sekadar mengekspreskan kekesalan.. bagaimana negara Islam bOleh kucar kacir. usai isu pergOlakan birokrasi (betul ke eja ni) kerajaan di Mesir, sekarang timbul pulak tegangan puak anti kerajaan di Libya, Tunisia memang sudah lama terumbang ambing, Amman pon..semuanya gara-gara tunjuk perasaan anti prO kerajaan. MasyaAllah..

-Gaddafi ruins Libyan's world-

(na'uzibillahi min zalik. TAK rela pemimpin seumpama gaddafi mempOrak perandakan negara kita)
kesal dengan sikap pemimpin-pemimpin yang zalim. kesal dengan perangai umat yang panasss..kesal dengan kesatupaduan yang kian gOyah.berpecah belah. sampai bila harus darah diperjudikan??  risau juga kalau perkara yang sama berlaku di Negara kita T__T mOhon dijauhkan..


pssssttt...Alhamdulillah..negara kita masih aman. walopun hakikatnya banyak kebenaran yang tersembunyi.
Ranking: 5

{ 7 Comments... read them below or add one }

Fira Al said...

like ngn ayt byk kebenaran yg tsembunyi 2.. hehe..
tp xmustahil 1ari nti negara kte ni jd mcm negara2 tu. itu jnji tuhan.
nk kiamat nti huru hara blaku di mana2 je, msia xtkecuali...


February 23, 2011 at 1:27 AM
DaK CoMoT said...

takot....bila makin banyak jadi peristiwa camni..tu tanda kiamat makin dekat...=(


February 24, 2011 at 9:16 AM
REPUBLIK N9 said...

hmm dunia akhir zaman... tapi aku pelik, sape ye dalang semua ni? tak kisah si dia di pihak yang baik atau jahat, tapi nak tau motif, dan natijah dari setiap kekacauan... dan efek dari semua ni, kalau efek nyer baik, alhamdulillah, tapi kalau makin teruk?... kalau pemimpin2 ni dijatuhkan atas dasar nak bina negara sekular, ape pekdahnye ye tak sibuk2 nak demonstrasi?

p/s: tak semua yg berlaku menghasilkan natijah yg positif, kadang2 ianya menjadi lubang ke arah yg lebih menghancurkan, nauzubillah.


February 24, 2011 at 5:57 PM
ghost writer said...

aku setuju dgn bro republikn9...aku sebenarnya bengang gak dengan semua nih.aku cuma geleng kepala...dan bertanya siapa yang hancurkan negara mereka kalau bukan mereka sendiri...

mesti ada dalang...bagi aku Ghadaffi dah cukup baik,tak pernah tunduk dengan barat...

takper,lepas nih kita tengok sapa yang dipihak yang betul..


February 24, 2011 at 10:49 PM
~CiK TiNieY~ said...

doalah byk2 agar kita sentiasa ditetapkan iman...;)


February 26, 2011 at 7:15 PM
Fadzli Amir said...

Apa2 pun itulah petandanya yg kiamat dah dekat...buat la macamana ulasan seklipun....


February 28, 2011 at 8:58 AM
Woofer Storm said...

tapi knpa msti ngra arab..bukan barat,rasanya ada agenda tersembuyi org barat nak jtuhkan ngra2 majoriti org islam..kat mlysia pun dah ada petanda...

moga dijauhi..bila di hancur,untuk menubuhkan kerajaan yang baru bukan nya mudah,...tak support kerjaan,tapi rasanya kedua pihak masing2 ada ksilpan...ermmm


March 1, 2011 at 1:49 AM
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
lb1f.lilypie.com/TikiBlogger.php/eHUP
 
© Corat.Coret.Cikgu™ | All Rights Reserved
D.I.Y Themes ByBelajar SEO