Battle at Kruger

on Sunday, February 13, 2011


Anda gemar menonton action movie?? ya aku juga menggemarinya.. setakat jackie chan memang menjadi juadah mata sejak aku kecil lagi. haritu aku ke panggung menonton The season of the witch. novel aksi Salehuddin Al Ayubi juga aku layan.. but anyhow, ada satu video ni membuatkan aku teruja (akhir2 ni selalu teruja) tak mahu cakap banyak. sila layan rakaman 8 minit di bawah. it was really really amazed me.. @_@



Ini adalah paparan perjuangan semulajadi atau bahasa kasarnya the damn nature battle on earth~!! sungguh, aku beremosi menontonnya.. fikirlah sendiri moral peristiwa hebat itu




psssstt..oh poor lion.. :) ekau ingat ekau cukup gagah?? hahaha

Ranking: 5

{ 9 Comments... read them below or add one }

cnen said...

harap-harap kite pon mampu melawan mcm tuu..wish u luck in ur life.


February 13, 2011 at 11:57 PM
ibu qaleesya said...

xboleh nk tgk la.. nati tgk yea..


February 14, 2011 at 12:45 PM
ong ong kedek kedek said...

aku minat cerita tamil ngan cina...


February 14, 2011 at 4:18 PM
FAHMI said...

ini animal war ni..hehehe


February 14, 2011 at 4:27 PM
Fadzli Amir said...

Baru je tengok kat TV...macam tu lah kehidupan...bak kata org tua2, bersatu kita teguh, bercerai kita roboh...moralnya, kalau kita bersatu, kita boleh mengalahkan sesiapa yg lebih kuat dari kita, macam apa yg terjadi kat mesir sekarang...


February 15, 2011 at 2:14 PM
Cikgu Jaja™ said...

@chen afi
betul2..thnks ya~ :)

@nun nee
ok..xpe..:)

@nizam
ekau mmg~ :p

@fahmi
mmg war pon..heh :)

@fadzli amir
benarlah kata2mu.. bagus! :)


February 19, 2011 at 10:31 PM
akri zary said...

berlari bukan kerana lemah...


February 19, 2011 at 10:44 PM
fazaira said...

semangat perjuangan yg patut di contohi terutama dalam keadaan dunia yg sedang bergolak hari ini.... hebat!


February 19, 2011 at 11:20 PM
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Daisypath Anniversary tickers
lb1f.lilypie.com/TikiBlogger.php/eHUP
 
© Corat.Coret.Cikgu™ | All Rights Reserved
D.I.Y Themes ByBelajar SEO