Anak tiri mati kena dera!

on Tuesday, January 11, 2011


Assalamualaikum dan salam satu malaysia


mOde: sakit hati!!! 



Tersentap jiwa aku.. budak2 jer kan,  nakal lah sangat~ apesal la dideranya anak tu. itu la bahana bila ketidaksabaran menghuni jiwa! lantas syaitOnirrajim membisikkan perbuatan durja. titik2 hitam penOh bertempek dalam hatinya. mazmumah tercela kelak dihisab juga! tunggu laaa... >.<"




aku bukan sapa2 mahu menghukum si pembunuh segala. saat ini aku yakin tak ada sesiapa yang menyebelahi si ibu durjana.. mungkin ada masalah lain yang mendOrong sikap iblisnya. tapi mahabbah di jiwa mengatasi segalanya. tegarnya engkau wahai mak tiri!! mendera sesuka hati. aku sedih! sangat sedih tahuu..tergamak seOrang wanita bergelar isteri membunuh anak yg masih kecik!.

kasihan adik dania qistina nurafizan(alfatihah) ngiluu tengkuk aku bila terbayangkan anak kecil itu meraung2 kesakitan.. sure dia terseksa sgt! kalO tak sakit dengan 73 kesan deraan bukanlah manusia layaknya. 

semOga menjadi pengajaran buat kita semua.. anak amanah istimewa. ketawanya dia mengirangkan ruang hati kita..sakitnya dia kita juga yang terasa.. sayang menyayangi tak mengurangkan apa2..(saya sangat sedih.sekian terima kasih)









psssttt..pelik.laki dia buta ke hape?? grrrrr~ >.<"

Ranking: 5

{ 8 Comments... read them below or add one }

laGenDA KodOk HijAU said...

al fatihah .. manusia semua da hilang akal skg ni


January 11, 2011 at 4:18 PM
Faezah Hannah Al Baj said...

kodok..nnt jgn dera2 anak u ok.. :(


January 11, 2011 at 5:29 PM
Pemerhati Dunia said...

Saya terbaca kisah ini masa masuk sahabat lain tadi. Disebabkan rumah tidak ada tv, saya tidak berapa tahu isu semasa.

Kenapalah ada lagi manusia sebegini. Allah sahaja yang membalasnya.

Jauh-jauhkanlah along, dari kejadian macam ini. Susah hati bila hantar anak ke rumah orang disebabkan bekerja ni.


January 11, 2011 at 8:54 PM
Faezah Hannah Al Baj said...

wah~ rumah alOng xde tibi..bagus2..xpyh ad tv long..bc paper kt tenet pon buleh..:)

ameenn~ jauhkan kami dr segala malapetaka.


January 11, 2011 at 9:02 PM
nazirulhazwan~ said...

manusia kan makin lame makin bodo. yg bodo la, yang okey okey:P


January 11, 2011 at 9:22 PM
Faezah Hannah Al Baj said...

yg tak ok tu yg jd gila! apa punya olang.. >.<"


January 11, 2011 at 10:05 PM
REPUBLIK N9 said...

ade lagi ye manusia berhati binatang... dasar bengap tak bleh diajar...


January 12, 2011 at 10:59 AM
Faezah Hannah Al Baj said...

sabO dik..akak pon tgh marah ni..tp nak buek camano..sabo je le :)


January 12, 2011 at 1:07 PM
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
lb1f.lilypie.com/TikiBlogger.php/eHUP
 
© Corat.Coret.Cikgu™ | All Rights Reserved
D.I.Y Themes ByBelajar SEO