Segmen Hujung Minggu : Blog oh Blog !

on Friday, December 3, 2010







  • Usia anda berblog ..
almOst one year.. :)
  • Sapa mempengaruhi anda untuk membuat blog
diri sendiri..sebelum berblOg, selalu jadi silent reader kepada blOggers dalam kalangan IIUMians..plus bace cerpen/nObel online..paling suke bace the cecelia ahern..it's such sweet enOugh writing i ever read..at last i decided tO have my own blog..in the beginning, memang tak reti..tapi atas bantuan kawan2 terutamanya kak tini..maka aku mula belajar step by step pasal dunia coding meng'coding' nie.. :) thanks..
  • Perkara pertama yang timbul dalam kepala bila mendengar perkataan blog
wow! best2.. (^_^)"
  • Mereka yang menjadi sumber inspirasi anda dalam dunia blog ..
inspirasi dari segi membina blOg semestinya dari dalam kalangan blOggers..i tengok belOg dieOrang, i cari tutOrial..then i built up for my own..inspirasi dari segi cOntent blog,it came out from various part..basically banyak dari family and friends' matters..banyak juga aku selitkan hal perihal diri yang tak seberapa..kerana blOg inilah cermin diri..u can just make a short glance then u'll know me better. :)
  • Bagaimana anda nak terangkan mengenai blog pada rakan anda yang buta IT
meh sini duduk sebelah aku. tengOk apekebendanya yang aku sibuk nak buat. :)
  • Dalam 100 patah perkataan , Apakah blog mampu mempengaruhi kehidupan seharian anda ?
semestinya belog ini banyak mempengaruhi kehidupan seharian diri..maklumlah belog ini suara hati..belOgku setia mendengar segala luahan rasa..gembirakah, sedihkah..oh sangat understanding :) sekarang nie, buat ape pOn ingat bloggie..kalau pegi tempat2 yang masyuk..makan makanan yang best,buat aktiviti atau pegi event mesti nak cerita balik kat blog. lagi..dari seOrang yang banyak bercakap dengan Orang, aku berubah kepada menjadi seOrang yang banyak bercakap dengan labtop. ekeke. erm kalau sebelum berbelOg aku sibuk memikirkan sesuatu seOrang diri, selepas berblog aku syOk berkongsi dengan cik blog ku ini..hehe. kebanyakan hari-hariku banyak dihabiskan dengan mengunjungi belogku sendiri..blOgwalking..tengOk2 jika ada sesuatu yang baru atau dapat kenalan baru..sungguh aku sayang dunia blogku yang satu ini!! sayang jugak rakan2 blOggers yang sentiasa menjadi pendOkong blog.. jika umurku panjang..dapat aku review riwayat diri.biarlah blOg ini yang menceritakan hari2 yang pernah aku lalui..cecey~

ok dOne!






pssstttt..terasa macam buat sejarah pembinaan blog pulak.. (^_^)"


Ranking: 5

{ 8 Comments... read them below or add one }

Hishyamuddin said...

truskan berblogging..yihaa


December 4, 2010 at 1:43 PM
sekamar rindu said...

salam..

singgah kali pertama sambil follow blog awak..

* tahu blog ni bila baca segmen abg ben..


December 4, 2010 at 1:49 PM
Aida Tamrim said...

Waaa...bestnye...baru nak setahun follower dah ramai..Keep on blogging kay :)


December 4, 2010 at 2:00 PM
Unknown said...

mantap ah pai skrg...teruskan!;)


December 4, 2010 at 2:18 PM
Unknown said...

salam blogger...tambah kenalan yok!


December 4, 2010 at 7:53 PM
Azah Rahaman said...

salam singgah, jemput ke blog buruk saya jugak ea? hehe, nice entri, keep it up oke (:


December 4, 2010 at 10:29 PM
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Daisypath Anniversary tickers
lb1f.lilypie.com/TikiBlogger.php/eHUP
 
© Corat.Coret.Cikgu™ | All Rights Reserved
D.I.Y Themes ByBelajar SEO