"nO privacy" boleh tak??

on Saturday, December 18, 2010

Assalamualaikum salam satu Malaysia

mOde: gabra tahap max!




Ada sesuatu yang aku nak luahkan di sini..aktiviti kOmen mengkomen entry aku sering terbantut sebab ada privacy setting bagai..kena enter privacy word la..ape la..adess~ leceh la babe.. untuk blOgger tegar yang suka membaca entry secara "skimming" dan bergerak pantas tahap flashman macam aku nie..kurang gemar laaa bile berhadapan dengan situasi itu. disebabkan itu, aku prefer meninggalkan jejak kat shOutbox korang jer..eheh..

sebab ape tau..sebab..bila kesempitan waktu kan, then ada certain entries yang aku nak sangat2 kOmen, tak dapek den nk komennyer..sebab privacy tu lah!kalau bOleh semua entry aku nak kOmen..tapi bila ada banyak steps untuk mengkOmen tu..terbantut keghairahan aku untuk mengkOmen. hey..nak berblOg pon kena ada ghairah tau..well i dO have my own passion for blOgging, blogwalking, blog jogging atau apa2 aje. (but lately xsempat nk blogwalking..sorry guys..kunjungan balas akan di laksanakan sebaik sahaja aku setel interview.ok!) 

lagi satu, ada yang suka bOh halaman persetujuan untuk masuk ke blOg dia..adess.buang masa siket laa..hehe..jangan marah Ok. sekadar meluah..

Tak tau laa if memang ada yang saja2 suka bOh kawalan ketat kat belOg..atau mungkin ada sebab2 lain depa suka mengetatkan privacy..ataupOn depa tersetting privacy bagai tu tanpa disengajakan. tengOk2 laa balik ok. 

ataupOn aku yang berfikiran sempit when the authOrity leaves out! erk.. +_+ benarkah begitu??? sepatutnya kena ada privacy yang mantap utk berblOg..hu..aaaa aku tak tau.. :(








pssstttt...erk, no kOmen! :p

Ranking: 5

{ 1 Comments... read them below or add one }

bardboo said...

btol2...sgt xsuka dgn benda tu..huhu..


December 18, 2010 at 7:25 AM
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Daisypath Anniversary tickers
lb1f.lilypie.com/TikiBlogger.php/eHUP
 
© Corat.Coret.Cikgu™ | All Rights Reserved
D.I.Y Themes ByBelajar SEO