Aku tak ghairah

on Sunday, December 12, 2010


mOde: empty




interview nak dekat dah..tapi persediaan diri belum pon mencecah 20%.. apekehalnya kau faezahhh...malas bebenO.. family..kawan2..tak jemu memberi ilmu..menceritakan pengalaman..kata2 semangat..malah abang aku sendiri bawak aku pegi jumpa kaunselOr.supaya aku lebih bersedia.tapi aku semacam tidak berperasaan..hanya akur..mengikut rentak keadaan..

aku tak ghairah dalam melipat gandakan usaha..aku mahu sekelumit perasaan takut dan risau..supaya hari2 yang tinggal tak dipersiakan! ke manalah perginya perasaan serOnok tak ingat semasa memohon jawatan ni dulu. ketika ini..seperti ada sesuatu yang sibuk aku rintihkan.tapi aku xtahu apakebendanya yang aku sedihkan??? ahh syaitann..perasaanku dibolak balikkan! 

faezahhh..ghairahlah kamu dalam membuat persediaan...nanti menyesal tak sudah! berusahalah..kejayaan bakal kau kecapi!! kuatkan semangat..carik bahan byk2..rajen2lah membaca. okey! ;)






pssssttt...mOtivasi diri sendiri..sorry la semua..baca entry xbest ni >.<"



Ranking: 5

{ 2 Comments... read them below or add one }

laGenDA KodOk HijAU said...

comeynya gambar budak tu.. anak kita ke sayang?


December 13, 2010 at 1:50 PM
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Daisypath Anniversary tickers
lb1f.lilypie.com/TikiBlogger.php/eHUP
 
© Corat.Coret.Cikgu™ | All Rights Reserved
D.I.Y Themes ByBelajar SEO