Aku tak ghairah

on Sunday, December 12, 2010


mOde: empty




interview nak dekat dah..tapi persediaan diri belum pon mencecah 20%.. apekehalnya kau faezahhh...malas bebenO.. family..kawan2..tak jemu memberi ilmu..menceritakan pengalaman..kata2 semangat..malah abang aku sendiri bawak aku pegi jumpa kaunselOr.supaya aku lebih bersedia.tapi aku semacam tidak berperasaan..hanya akur..mengikut rentak keadaan..

aku tak ghairah dalam melipat gandakan usaha..aku mahu sekelumit perasaan takut dan risau..supaya hari2 yang tinggal tak dipersiakan! ke manalah perginya perasaan serOnok tak ingat semasa memohon jawatan ni dulu. ketika ini..seperti ada sesuatu yang sibuk aku rintihkan.tapi aku xtahu apakebendanya yang aku sedihkan??? ahh syaitann..perasaanku dibolak balikkan! 

faezahhh..ghairahlah kamu dalam membuat persediaan...nanti menyesal tak sudah! berusahalah..kejayaan bakal kau kecapi!! kuatkan semangat..carik bahan byk2..rajen2lah membaca. okey! ;)






pssssttt...mOtivasi diri sendiri..sorry la semua..baca entry xbest ni >.<"



Ranking: 5

{ 3 Comments... read them below or add one }

BUJANG SUSAH said...

Assalamualaikum... Salam ziarah dari sahabat.. nice blog n good entry..

Sedikit tips dan info buat teman2 bloggers.. perkara remeh yg kita kurang perasan .. tengok jgn x tengok.. sila klik disini dan klik disini. Juga tutor 4 the latest read more klik disini.
Semoga bermanfaat insyaAllah.."Sebaik-baik manusia ialah orang yang dapat memberi manfaat kepada orang lain"(Hadis riwayat Al-Qudhi).

"SAMPAIKAN WALAU SATU AYAT"

P/S: Sedikit perkongsian dan renungan buat sahabat dan diri sendiri dari hamba yang hina jua serba kekurangan ini... sila klik
DISINI

"Sesungguhnya yang paling ditakutkan daripada apa yang aku takutkan menimpa kalian adalah asy syirkul ashghar (syirik kecil). Sahabat bertanya: "Apakah dimaksudkan syirik kecil itu? Baginda menjawab: Riak." (Hadis riwayat Imam Ahmad).
Wallahualam.

"Demi masa. Sesungguhnya manusia dalam kerugian. Melainkan mereka yang beriman dan beramal soleh serta saling menasihati untuk kebenaran dan saling menasihati untuk kesabaran". - Surah Al-Asr:1-3.

Blog anda bagus dan bermanfaat...!!! Teruskan menulis dan memberi info.. Semoga sejahtera dan sentiasa diberi keberkatan olehNya.. wassalam.


December 13, 2010 at 1:11 AM
laGenDA KodOk HijAU said...

comeynya gambar budak tu.. anak kita ke sayang?


December 13, 2010 at 1:50 PM
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
lb1f.lilypie.com/TikiBlogger.php/eHUP
 
© Corat.Coret.Cikgu™ | All Rights Reserved
D.I.Y Themes ByBelajar SEO