Air masak jer...

on Sunday, December 26, 2010

Assalamualaikumdan salam satu Malaysia

mOde: busy pegi kenduri kawen

Hai kOrang!!

entry kalini agak mementingkan diri sendiri..haha. therefore, i was thinking that such thing need to be shared..so tak laa nampak selfish sangat rite..hehe

kawan2 aku asyik bertanya:
"macam mana jaga kulit macam kau???"
"halusnyer kulit!"
"takde jerawat ek..bestnye..tengOk laa jerawat aku berbukit2"
"suke kulit kau!"

wheuww..guys..hOnestly kulit aku ni takde laa cantik sangat! biase2 jer.. kulit irene nadia ker..hanis zalikha lebih cantik! siyes..g laa terjah blOg depa..hat laki sure mata jadi cam butang.bulat ja.haha. ataupOn kulit song hye kyo cam kat bawah ni..pergh..aku pon kagum..gebu gitu. mulus jer.ceceyy..:p



Anyway jawapan bagi sOklan kawan2 aku tu adalah air masak.. kalau dapat air biO aura pon bagus.haha Okey2..jujurnya..aku banyak minum air masak..memang sekarang air masak je laa yang paling selera aku teguk.okey then i'll put up a few benefits meminum air masak supaya kOrang rasa membuak2 nak minum air masak pasni.ehe

  • Air dapat menurunkan selera makan dan mengurangkan rasa lapar
  • Membantu tubuh dalam pembakaran lemak yang menggumpal. Di sebabkan oleh hati yang mengalami kesukaran dalam menjalankan fungsi buah pinggang tidak mendapatkan air yang mencukupi
  • Mengurangkan lebihan lemak
  • Mengatasi masalah penyumbatan air pada saat tubuh menhan air yang ada dalamnya agar tidak kehabisan
  • Mengurangkan tOmpokan sodium di dalam tubuh
  • Membantu memelihara kesihatan otot dan kelenturannya
  • Membersihkan kotoran-kotoran dan zat-zat beracun di dalam tubuh
  • Mengatasi kesulitan membuang air besar
Ok done~ tengOk tu..air masak pon boleh kuruskan badan.cayalah! erm yang mana tak suka minum air masak tu..berubahlah..cuba pelan2..untuk kebaikan badan kOrang jugak. ok calosss






-infOcredit to shaholy-


psssssssssttt...dari muda laa kena pandai jaga penampilan diri
Ranking: 5

{ 0 Comments... read them below or add one }

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Daisypath Anniversary tickers
lb1f.lilypie.com/TikiBlogger.php/eHUP
 
© Corat.Coret.Cikgu™ | All Rights Reserved
D.I.Y Themes ByBelajar SEO