500 blog mencari harta karun

on Monday, December 27, 2010




jawapan 1

10  : LELAKI INI : mari kenal blOgger baru
100: 4a chroniclez : saya blOgger penang
200: Silent Thinker : chanteknye jadual kelas aku 
300: Love is lot of happiness : 500 BLOG
500: I'M CALLING YOU : 500 BLOG

jawapan 2

blOg ! monOloger

well, adalah dalam 10 minit i belek2 blOg roy ni..cool jer..just nice. template yang tidak padat sebab dia susun semuanya kat satu sidebar. dilihat cuma ada element yang penting..plus gadget yang penting untuk blOg dia ni. ada satu yang aku suka, blOgs' feed gerak2 yang kat bawah tu,best lahh..sOnang pelawat nak track pOst2 dia sebelum ni instead of using linkwithin atau arkib kat sidebar..Okey then mengenai penulisan dia, sOnang eden nak paham..ayat tidak berbelit, memang menulis dari hati lah brOther ni. Orang lelaki kan..memang ramai yang cOol dan slumber..menulis pOn slumber tahap max. sO far aku perhatikan blOgger ni takde pulak mengutuk menghina.cuma dia suka express perasaan dia terhadap sesuatu, cOntohnya kisah baju baru 2nd hand berkOlar yang masih dara..kahkah (jap nak gelak guling2).. okey laahh...makin lama karang makin banyak aku bebel! daa~ cegu nak rehat tengOk putera katak. calOsss






pssssstt..lambat dah jawap nie T___T tak menang dah raseny. tapi takpe..yang penting aku enjOy

Ranking: 5

{ 2 Comments... read them below or add one }

Unknown said...

pai,rjin2 lg ea join...hihihi


December 27, 2010 at 8:41 PM
SyedMuzzamir said...

tuan blog yang ke 500 datang melawat


December 27, 2010 at 9:07 PM
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Daisypath Anniversary tickers
lb1f.lilypie.com/TikiBlogger.php/eHUP
 
© Corat.Coret.Cikgu™ | All Rights Reserved
D.I.Y Themes ByBelajar SEO