DOa jiwa kacau

on Monday, October 25, 2010



Assalamualaikum dan Salam satu Malaysia


mOde: tOink toink. bingung @.@


Tertarik dengan sepOtong dOa yang aku jumpa di laman fb..maksudnya mantap, penOh, merangkumi, meliputi dan ape2 je perkataan yang sewaktu dengannya. ntah la ianya sesuai atau tidak dengan jiwa yang kacO~ aku redah je.. tapi bila aku fahami ertinya..hayati isinya..aku rasa lega bagai nyalaan sinaran lampu picit di dalam gua yang gelap teraba-raba. erk! 




ِرَبِّ يَسِّرْ وَلاَ تُعَسِّرْ وَتَمِّمْ عَلَيْنَا بِالْخَيْر

ertinya lebih kurang begini: 
"Wahai Tuhan..permudahkanlah..dan jangan Engkau menyukarkan..dan sempurnakanlah ke atas kami dengan kebaikan.."


 faezahannah 


pssssssssssssssssssttt..Allah maha Mendengar


Ranking: 5

{ 0 Comments... read them below or add one }

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Daisypath Anniversary tickers
lb1f.lilypie.com/TikiBlogger.php/eHUP
 
© Corat.Coret.Cikgu™ | All Rights Reserved
D.I.Y Themes ByBelajar SEO