Bekerja di hari Raya ke-5 T__T

on Sunday, September 19, 2010


Assalamualaikum dan Salam Satu Malaysia

mOde: demam Raya

Selamat Hari Malaysia!!

wah wah wah..julung2 kalinya kita menyambut hari Malaysia sempena pertubuhan negara makmor indah lagi permai ini..yang penting aku bercuti lagi hari itu..heh!

okey..menurut tajuk entry di atas, aku sangat2 jeles dengan adik beradik yang lain..depa dapat cuti sampei hujung minggu..tapi ceq kena pi ngeja awai..maka dengan berat hatinya, aku pOn melangkah longlai ke sekOlah~

sampai sekolah keadaan lagi haru~ daripada 29 murid di kelas pendidikan khas cuma 6 orang murid je yang datang..adehh~ nak mengajar ape..bagi la dieOrang maen game..

buat la kerja siket..siap kerja, i jadi bOsan. kebuhsanan yang melanda membawa diri ini meninjau-ninjau di kawasan sekOlah. dah penat, aku mampir ke pra-sekOlah. wheuuwww..best2. tengOk budak2 pra~..hilang rasa demam i..lepaK2 dengan budak2..heh

suke melayan bebudak kecik neh.. budak kecik..ceria saje!!xyah susah2 fikir nak bayar lOan mcm mane.heh




gelak tawa mereka menghilangkan resah jiwa yang kacau




jom maen ligO dengan cikgu!




ica, edOra, iqmal ilham, ady, fara dan lain2..cikgu sayang kamu. dan sayang semuanya!!







 faezahannah  

psssssttt..perkenalan yang singkat membuahkan kemesraan berpanjangan...


Ranking: 5

{ 4 Comments... read them below or add one }

kodok hijau the ghost writer said...

ala pakai baju raya kat sekolah tiap tiap hari mesti mood ok kembali


September 20, 2010 at 12:27 PM
ZihNuN FaTiN said...

ssh jgk pai nk jg bdk2 ni when it comes 2 akhlak...perlu ksbrn yg tinggi..tp kalau sudah berbekalkan sayang pd diorg,ssh mcm mn pn,kita tetap akn cuba teruskan mendidik dan membimbing...

salam ceria!=)


September 20, 2010 at 1:47 PM
Faezah Hannah Al Baj said...

@kak tini
betul tu kak..sy setuju.. =)


September 27, 2010 at 12:13 AM
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
lb1f.lilypie.com/TikiBlogger.php/eHUP
 
© Corat.Coret.Cikgu™ | All Rights Reserved
D.I.Y Themes ByBelajar SEO