Anak cermin mak bapak!! grrrrrr~

on Friday, July 23, 2010



 Assalamualaikum dan salam satu Malaysia

macam mane diri kau..macam tu lah mak bapak kau! hish



kes 1

si cikgu: dah berapa kali cikgu pesan?? gunting rambut.gunting rambut. sejak dari awal tahun cikgu dah pesan kan?? kenapa tanak dengar cakap cikgu??

si murid: ala. xde duit la nak gunting cikgu

si cikgu: dah setengah tahun dh sekOlah. dapat elaun tiap2 bulan. takde duit awak kata??

si murid: ala.bapak saya yang tak bagi gunting

si cikgu: erk, Oke. biar cikgu gunting rambut awk. free je. kat sekOlah tempat untuk belaja. bukan untuk fashiOn show. ingat lawa sangat la tu rambut fashion2 macam tu. 

esOknya..

si emak: siapa yang gunting rambut anak saya semalam??? 
(sambil tangan kanan dukung anak, tangan kiri cekak pinggang..dengan tak bagi salamnye, terOs je serang bilik cikgu2 di situ. adOi. dengan pakaiannye lagi.ahh.. malas nak mengumpat)

si guru : aaaaaaaaaaaaaa...

kes 2:

si cikgu: kenapa bawak enset g sekOlah?

si murid: ntah! ayah saye suruh!

si cikgu: ambOi..tingginya suara. pegi sekOlah TAK bOleh bawak enset..kenapa ayah awak suruh bawak enset ni??

si murid: mane saya tau. cikgu tanya lah dia!

si cikgu: aaaaaaaaaaaaa...



kes 3:

si cikgu: kenapa xdatang sekOlah semalam??

si murid: balik kampung kat negeri sembilan cikgu

si cikgu: aik. jauhnya. cikgu nampak awak jalan2 kat bandar dengan mak ayah awak. awak tipu cikgu??

si murid: mak saye suruh cikgu

si cikgu: aaaaaaaaaaaaaaaaaa...


kes 4:

murid 1: woi indon

murid 2: hOi kamal!

murid 1: hooii indOoonnn

murid 2: kamal kamal kamal!!!

murid 1: kurang ajar kauuuu!

murid 2: kamal kamal kamal kamal kamal 

murid 1: indOnnnn!!!

murid 2: kurang ajar!!

murid 1: kau yang kurang ajar

si cikgu: Diam!!!! dua dua kurang ajarrrrr!!!!!!!!!!! ape ejek2 nama bapak Orang neh!! (sambil menjegil mata @_@)

 faezahannah 




psssssssssssstt..patOt sekolahkan mak bapak dulu sebelum sekOlahkan anak2nya~ grrrrrr!! >.<"




Ranking: 5

{ 3 Comments... read them below or add one }

Gen2Merah said...

hahahahaha..entri yang menarik untuk para guru... thanx for sharing this jokes..


July 23, 2010 at 4:20 PM
Faezah Hannah Al Baj said...

gen2merah:

ini bukan gurauan..ini cOobaaaaannnn...


July 24, 2010 at 8:26 AM
nosembilanbelas said...

semua cekgu tau pasal nie..tapi mak bapak murid je..yang selalu lupa pasal nih..even jiran tetangga pun boleh lupa pasai ni..sabar ye...adik baru jadi cekgu kan...lama lagi nak harung ni...buat bodoh je..jangan stress sangat.


July 27, 2010 at 4:33 PM
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
lb1f.lilypie.com/TikiBlogger.php/eHUP
 
© Corat.Coret.Cikgu™ | All Rights Reserved
D.I.Y Themes ByBelajar SEO